Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru

Cordoba

Forumguru
Ja de waardes zijn flink naar beneden bijgesteld sinds de MG1 te flashen is.
2 jaar geleden stond er bij stage 1 t/m 5 overigens ook “ready” op de website van DVX. :fool:

Maar dat was toch DVX-Nederland, en het linkje eerder in het topic is Luxemburg, dus mogelijk wat anders dan de Nederlandse poot van deze keten.
 

CDK

Forumguru
Aangezien @Vagtechniek mijn auto al op social media heeft gedeeld, hier een update van het huidige resultaat.
( @Rosinfield, dit zou dus bij jouw Polo ook moeten kunnen. ) Stage 3 is voorlopig nog niet mogelijk, dus vooralsnog zal ik het waarschijnlijk met dit resultaat moeten doen.

Ik heb mijn auto aan @Vagtechniek ter beschikking gesteld voor de ontwikkeling van de software voor de EA888 3B motoren. Ze gaan het onderstaande resultaat nu testen op straat en als alles goed blijkt te zijn kan ik Brutus weer ophalen.

963fa339f1c320c8506cbc9545dddec5.jpg


3d6ff53e8a6623785a5f3627a63f90bb.jpg


https://www.facebook.com/113085872111854/posts/2392828967470855?sfns=mo

Resultaat: +96 Pk / +138Nm
 

Vanenkelen

Forumguru
Dat is in ieder geval een mooie upgrade, ruim 50%! Meer dan ik op basis van de eerdere berichtjes had verwacht.

Ben benieuwd hoe het je bevalt!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 

CDK

Forumguru
Wordt er nog verder ontwikkeld naar stage 3 of houdt het hier op.

Voor nu zal het helaas wel even ophouden, zodra er iemand is die het kan en durft sta ik te trappelen.
Zat zelf aan een WMI kit te denken (water-methanol injectie) heb alleen helaas te horen gekregen dat @Vagtechniek daar niet mee wil werken omdat ze daar geen ervaring mee hebben.
Nu zit er 12 km bij hun vandaan iemand die zo’n systeem kan inbouwen, maar weet niet of dat met de huidige setup mogelijk is, wellicht dat daar de 300pk en 500Nm mee aangetikt kan worden??
 

Vanenkelen

Forumguru
Eerdere berichten wezen al op een dergelijke grotere winst (HGP; 275 pk, 427 Nm). Dus de vraag is in hoeverre die lagere waarde iets specifieks voor VVT is. We zullen het snel weten. Voor mij zou die 25% overigens prima zijn.

Deze was dus een stuk realistischer


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Johnnyvr6

Forumguru
Vriend van me heeft een wmi kit van aem in zijn mercedes e55 zitten. is makkelijk zelf te installeren alleen even uitzoeken welke nozzels je nodig hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan