Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Tsja word toch stage 5.......

Wellicht ;) Of we houden het bij een stage 1, want de tegenvallers blijven in de lucht hangen.
Eerst 2 jaar wachten, nu blijkt de compressie hoger en de te behalen winst lager te zijn dan verwacht én daarbij duurt de ontwikkeling van een stage 3/4/5 wellicht nog wel tot na de 3e verjaardag van Brutus.......
Afschrijving op een Skoda is sowieso al hoog maar om er dan nog eens 10k in te pompen voor 2 jaar of minder dat gaat zelfs mij te gortig worden.
 

EdK

Forumguru
Of we houden het bij een stage 1, want de tegenvallers blijven in de lucht hangen.
Eerst 2 jaar wachten, nu blijkt de compressie hoger en de te behalen winst lager te zijn dan verwacht én daarbij duurt de ontwikkeling van een stage 3/4/5 wellicht nog wel tot na de 3e verjaardag van Brutus.......

Tsja het leven is hard Corné, knijterhard....
Want de grootste tegenvaller is natuurlijk dat er dan zo'n bejaard figuur is met een Polo die je dan met welke Stage je ook kiest , gewoon voor je blijft rijden met een vermogensreserve uit zijn stage 1....
Ja dat doet uiteraard heeelllllll veeelllllll pijn......
En ondanks dat ik nu vrij ben en dus tijd heb ( niet over ) heb ik geen tijd om medelijden met je te hebben.
Net nog tijd om te genieten, omdat je het zelf gecreeërd hebt !
Je hebt hem ( die hoe ouder hoe gekker bejaarde ) zelf gepusht om die stage 1 te nemen terwijl dat overdone is....
Tsja en door dat impulsieve van je , ga je hem nooit meer inhalen.....




Zo en nu ga ik me broek verschonen, in me broek gepiest van t lachen....
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nou ja, het is natuurlijk geen wedstrijdje. Het project zoals oorspronkelijk voorzien lijkt (definitief) niet haalbaar. En dat is natuurlijk erg spijtig
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
de grootste tegenvaller is natuurlijk dat er dan zo'n bejaard figuur is met een Polo die je dan met welke Stage je ook kiest , gewoon voor je blijft rijden met een vermogensreserve uit zijn stage 1....
Ja dat doet uiteraard heeelllllll veeelllllll pijn......
En ondanks dat ik nu vrij ben en dus tijd heb ( niet over ) heb ik geen tijd om medelijden met je te hebben.
Net nog tijd om te genieten, omdat je het zelf gecreeërd hebt !
Je hebt hem ( die hoe ouder hoe gekker bejaarde ) zelf gepusht om die stage 1 te nemen terwijl dat overdone is....
Tsja en door dat impulsieve van je , ga je hem nooit meer inhalen.....
Zo en nu ga ik me broek verschonen, in me broek gepiest van t lachen....

Je kent me niet (goed genoeg) Ed :cry: Ik weet dat je graag wat plaagt en dat kan ik erg waarderen overigens!!
Ik geniet (en zeker niet als een boer met kiespijn) ook van wat anderen doen of hebben :jaja:
Als @Rosinfield besluit om toch de stage 1 te nemen dan heeft hij gewoon een uitzonderlijk lekkere auto / motor combinatie en in dié zin zou je daar jaloers op kunnen worden.
Het is toch subliem dat je met een simpele stage 1 een fantastische wagen hebt die af is? Er hoeft niet meer aan het onderstel gesleuteld te worden om er fatsoenlijk mee op tempo te kunnen rijden. Er hoeven geen 21” velgen onder om hem toonbaar te maken. Er hoeft geen matte wrap op om er leuk uit te zien.... Maar ja laat ik nu juist dié aanpassingen dan weer leuk vinden die een auto van ‘niets’ toch weer iets maken ;) Me verdedigen hoef ik niet, maar afgunst is me vreemd, als er een RS6 of een American muscle car met een open pijp passeert dan spits ik ook m’n oren en gaan m’n ogen wijd open en dan geniet ik met volle teugen. Nu maar weer on-topic!
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Als @Rosinfield besluit om toch de stage 1 te nemen dan heeft hij gewoon een uitzonderlijk lekkere auto / motor combinatie en in dié zin zou je daar jaloers op kunnen worden.
Ja sorry , maar mijn idee is dat het gewoon al een fijne wagen is , en ik gun een ieder zijn ding hoor
Maar ik zou al zeer tevreden zijn met het vermogen wat er nu in die Polo zit

De vorige keren bij zijn fabs en Yetje kon ik me het goed voorstellen dat hij dit wilde, nu totaal niet !
Zeker niet op neerlands wegen waar ik een boel Km's op rij is het overdone.

Maar goed een ieder moet doen wat hij wil en is hij gelukkig vrij en blij in !
Maar word het gevraagd wat ik er van vind dan zal ik het ook niet laten om het te zeggen.
En ik steek helaas niet zo in elkaar dat ik het één zeg en het ander denk...

Maar goed Corné jij gaat weer in-topic en ik weer off ehhh ON topic
 

dirkie996

Forumguru
Als ik dit hier zo allemaal lees, heb ik in m’n RS230 van 2017, nog ‘n “goede” motor liggen;). Een der laatste Mohikanen, misschien?:D.
De groenen zullen straks bijna alles onmogelijk maken. Hoe lang zal er nog te “chippen” zijn?
 

philippe bakker

Forumguru
Als ik dit hier zo allemaal lees, heb ik in m’n RS230 van 2017, nog ‘n “goede” motor liggen;). Een der laatste Mohikanen, misschien?:D.
De groenen zullen straks bijna alles onmogelijk maken. Hoe lang zal er nog te “chippen” zijn?
Maar ik denk dat onze jaarlijkse verkeerstaks ook gaat verdubbelen
 

leon-cupra

Forumguru
Als ik dit hier zo allemaal lees, heb ik in m’n RS230 van 2017, nog ‘n “goede” motor liggen;). Een der laatste Mohikanen, misschien?:D.
De groenen zullen straks bijna alles onmogelijk maken. Hoe lang zal er nog te “chippen” zijn?
Niet alleen de groenen, ook de fabrikanten. Zie maar hoe lang het nu geduurd heeft vooraleer ze deze ecu hebben kunnen kraken van Corné zijn motortype.
Mijn broer was onlangs bij DVX voor stage 1 voor zijn R, kon al binnen de 2 weken komen, terwijl je vroeger langer dan een maand moest wachten....
 

s-line

Forumguru
Wat is er eigenlijk met @EdK gebeurd, ik kom hem nergens meer tegen. Maar zie wel dat jij hem noemt, zou hij mij geblokkeerd hebben?:D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Natuurlijk kan dat,maar niet iedereen weet dat anders blokkeert iedereen mij!:maakmegek:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan