Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
JE LAAT HET HOOR.....

Enne wat is er nu eigenlijk gedaan ???
Die traptrede die zat er toch al onder ??

Nou vooruit Ed, om jou een plezier te doen ;)
Aangezien mijn auto (op de Skoda logo’s na) chroom vrij is, heb ik de chroomrand op de sidesteps zwart laten wrappen. Op de foto’s is het door de schittering wat minder goed te zien, maar als je goed kijkt dan zie je het.
 

Japanese Power

Donateur
Ik heb het al eerder geroepen maar nu alleen nog een kentekenplaathouder ZONDER RECLAME ;) Alles is matzwart behalve die naam van je dealert...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Jewepe

Forumguru
@Corné de Kluijver

Zeker blijven doen. Als je tevreden bent over je garage, mag/kan je dat ook laten zien. De "boefjes" van VAGtechniek hebben op mijn auto keurig een sticker met hun eigen naam erop op de nummerplaathouder geplakt over de naam van de garage waar de auto vandaan komt. Heb ik lekker laten zitten, want ik ben erg tevreden over die club (nu de derde auto in onderhoud). Ik hou wel van dat soort "guerrilla-marketing" :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
Heb je wel eens geteld hoeveel logo's je auto heeft? :)
Zes stuks: voor, achter en 4 wielen. Dat zijn redelijk bescheiden merk-eigen kenmerken die als vanzelfsprekend met de auto worden geassocieerd en dat zie ik niet zozeer als reclame. Dit in tegenstelling tot het aanbrengen van extra zaken als de naam van het leverende autobedrijf, een trekhaakdop met reclame als ongevraagde vervanging van mijn eigen neutrale dop (was binnen 10 seconden teruggedraaid trouwens), extra aanduidingen vanwege extra features (ik herinner me nog dingen als ABS, Airbags e.d. toen die nog maar net in zwang raakten).
Al dat soort troep wil ik simpelweg niet op mijn auto zien, onder geen enkele voorwaarde. :tongue:

Trouwens, ik koop bv. ook geen sporttas met het merk in zulke koeieletters erop dat het op 150 meter te lezen is. Alleen als ze 'm gratis weggeven wil ik overwegen om ermee over straat te gaan...
 

CBreedijk

Donateur
Heb je wel eens geteld hoeveel logo's je auto heeft? :)

6391000c24829f545f41f7f7b96028c2.jpg


Logos in de wielen kunnen zwart
Logos voor en achter kun je creatief mee om (laten) gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan