Status
Niet open voor verdere reacties.

oco1979

Forumguru
sta mooi strak,net dat extra.
Doe zo verder en mogelijks nog dit jaar nieuws krijg van de ecu te kraken is.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Japanese Power

Donateur
Die 918 Spyder is ook niet verkeerd die ernaast staat ;)

71f395aa28d7fbc3d1d5f04ff22e89af.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Jdb

Nieuw lid
ziet er netjes uit hoor allemaal maarre….. Sleutel je zelf nou ook een beetje Corné of zoek je alles uit en koop je alleen dingen? Er zijn zoveel leuke oudere betaalbare auto's waar je zelf iets mee kan doen/leren als je geen ervaring hebt.
Zou mij veel meer voldoening geven. Mijn buurman heeft pas een nieuwe 911 en komt ook niet veel verder als continu zijn auto wegbrengen om te laten opleuken..
 

CDK

Forumguru
Jullie kennen allemaal de filmpjes wel denk ik van auto’s met keyless entry die bij de eigenaren van de oprit gestolen worden door het sleutelsignaal te verlengen? Portieren gaan open en met een druk op de startknop loopt de motor en in totaal 20 seconden zijn ze de straat al uit zonder sleutel en zonder enige braakschade. Om dit te voorkomen heb ik een Ghost systeem laten monteren van CARlectra uit Ulft. https://www.theghost.nl/ Hier onder een Engelstalig filmpje hoe het werkt.


Je hebt de keuze uit tig knoppen in de auto om zelf een code te genereren en voor de iPhone gebruikers is er een app om te koppelen zodat je zelf niet telkens de code hoeft in te voeren. De telefoon moet dan wel in het voertuig aanwezig zijn met gesloten deuren om te functioneren.

Zo ziet het er uit in de Kodiaq met AID.

e80d92c6bd9f057db425436c710eae24.jpg


Het systeem zelf is 3 bij 1 cm met draadjes er aan die ergens aangesloten worden op het canbus systeem, dat kan op diverse plekken in de auto zijn zodat het alleen al lastig is om dat op te sporen.

47917386043dd3eed1430f18af31d9c8.jpg


Bijkomend voordeel (vind ik persoonlijk, want laat m’n kinderen en / of huisdieren niet achter in de auto) is dat wanneer de ramen open staan en je de auto uit zet deze 1 voor 1 automatisch sluiten.

Voor degenen die interesse hebben in het systeem, er zijn meerdere dealers in NL. Ik ben erg prettig geholpen bij Mobile Emotions in Woerden http://www.mobile-emotions.nl/ en heb er €399,- voor betaald en heb er een prettig gevoel bij dat er nu toch aanzienlijk meer moeite gedaan moet worden om Brutus te jatten.
 

Cordoba

Forumguru
Hé Corne met zo'n Ghost systeem zul je nog langer met een ongetunede Kodiaq rond moeten rijden. Ik overigens dat Brutus weer eens een ander adresje in Woerden heeft bezocht, al ligt het wel dicht bij een eerdere behandelcentrum voor Brutus.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan