Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Tsja logisch , en nu rijd zij jou eruit met haar fabia die wel getuned kan worden...:deuk::deuk:

Ja en hoe! Ze rijd me echt heel dik zoek, van 0-100 is het al om te janken, maar 100-200 wil je een zonnebril en gordijnen om je achter te verschuilen en een pruik vanwege alle haren die je uit je kop getrokken hebt :fool:
 

leon-cupra

Forumguru
Geld maakt niet gelukkig, daar ben ik heilig van overtuigd en juist de aanpassingen (laten) doen is voor mij nu juist de fun factor. Het zal vast goed komen, anders misschien deze wagen wat langer rijden als ik tot nu toe gewoon was :pieker:
Diegene die dat zeggen hebben er meestal zelf genoeg :D
Ik veronderstel dat het "voorspel", het uitzoeken van alles, voor de fun zorgt. Als enkel het betalen van de aanpassing voor de fun zorgt, heb ik anders nog wel een paar mooie facturen voor jou :D
 

oco1979

Forumguru
Zo 3.0 tdi blokje :yeehaa:........ mogelijkheden van deze zijn enorm.
Standaard is dat al meer dan deftig.
Zelf ondervonden in een porsche macan.... 4x4 automaat , fun fun fun.....

Zijn ondertussen ook al bekend dat er "ook" joemelsoftware in zit.
Daarmee dat ze zo goed doorgaan :D

Maar jammer dat deze niet in de kodiaq is te verkrijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CharlesTucker

Forumguru
Toen ik een keer mee moest rijden in een Opel Agila vroeg ik aan de chauffeur waar de papieren zakken lagen.
Ik dacht dat je zou gaan antwoorden dat je misselijk werd in zo'n ding. Ik heb zelf een keer het "genoegen" gehad zo'n hok mee te krijgen als vervangend vervoer toen m'n Zafira in onderhoud moest (jaar of 8-10 geleden), wat een ellendig gehobbel, dat is letterlijk de enige keer geweest dat ik oprecht blij was dat het kreng dezelfde dag nog terug kon naar de dealer. Man, man, wat een verschrikking, dan is een citigo (van mevr. Tucker) als vervanger een verademing ...
 

CDK

Forumguru
Werken er zoveel mensen bij BR-Performance?

Op de vestiging in Raamsdonksveer maar 2, maar dat is de kleinste van de (ik meen uit m’n hoofd) 8 Europese vestigingen, overzees hebben ze ook nog een paar vestigingen. Eigenlijk net zoiets als TVS, enkele dependances overzees en tig dealers die hun software wereldwijd verkopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan