Kodiaq sportline

Topic in 'Kodiaq' gestart door RefleCs, 27-01-2017.

1. Racer01

Racer01 Lid Donateur

Helemaal mee eens! Maar dat paste helaas niet meer. Als jullie een goed (en niet te prijzig) alternatief weten hoor ik het graag (laten spuiten? velgen wrappen (is dat überhaubt aan te raden))

Laatst aangepast: 13-01-2019

2. Mystikal

Mystikal Lid

Plastidip!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Racer01 vindt dit leuk.
  3. maartenv84

maartenv84 Senior Member

Wat een fijne wagenparkbeheerder heb je dan!! Ik wou dat ik er zo een had.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

4. MennoW

MennoW Forumguru

Laten poedercoaten door Dutchwheels in Gorredijk. Super strak en veel duurazamer dan spuiten of plastidip.
    Tip, Gun metal grey met een zijdeglans aflak.

Racer01 vindt dit leuk.
  5. Xavier234

Xavier234 Senior Member Donateur

Da steelgrey is geen metalic kleur zekers?

6. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Nope.

7. EdK

EdK Forumguru

Staat al op site van skoda als je een wagen gaat selecteren op kleur dat het een speciale kleur is.
    En staat niet in rijtje van metalic dus tsja voor skoda begrippen erg duidelijk aangegeven.

Maar een octavia in deze kleur gezien en al het chroom was ook nog eens Zwart en dan is het mijn inziens een hele mooie combinatie.
    Zou zo maar de volgende keer voor mij de volgende kleur worden, rijd tenminste niet iedereen in

8. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Denk dat je je daarin wellicht vergist. Niet alleen Skoda biedt deze kleur aan maar ook veel andere merken bieden deze trend-gevoelige kleur aan in hun kleurengamma. Kijk maar eens om je heen hoeveel auto’s je al in deze kleur ziet rondrijden. Denk persoonlijk niet dat deze kleur jarenlang leverbaar zal blijven omdat hij imo gevoelig is voor trends.

9. EdK

EdK Forumguru

Tsja dan blijf ik bij me oude kleur ....waar deze vierde ook weer in is gerold

Japanese Power vindt dit leuk.
  10. Racer01

Racer01 Lid Donateur

Is een kleur die vaak bij sportieve varianten wordt gebruikt. Bij Audi heb je deze ook bij de A4 en A6 S-line modellen (wel met een ander prijskaartje)... Audi_A4_Black_3.jpg

MennoW vindt dit leuk.
  11. Racer01

Racer01 Lid Donateur

Koffie en complimenten doen wonderen!

12. maartenv84

maartenv84 Senior Member

Haha en je vorige auto raakt ie wel kwijt aan een andere bestuurder? Haha kan ie nog een Passat kwijt, ik wil ook wel een kodiaq sportline bestellen hahaha

13. BramBam

BramBam Forumguru

Bij mijn leaseofferte's, toen ik mijn Kodiaq ging bestellen, viel mij op dat de Kodiaq vooral zo duur was in de lease omdat het brandstofvoorschot aanzienlijk hoger was dan bij de niet SUV's.

Maar proficiat met deze mooie config.

Racer01 vindt dit leuk.
  14. IJsbeer17

IJsbeer17 Nieuw lid

Wat bedoel je met zonwering? Sunset is standaard bij Sportline en verder kan ik daar niets over vinden in de optielijst. Of ben ik kippig? :arghh:

15. Racer01

Racer01 Lid Donateur

De 'Sunset' zijn de geblindeerde ramen. De Zonwering is manueel uitschuifbaar.:D
    Zonwering.PNG

16. IJsbeer17

IJsbeer17 Nieuw lid

Ik geloof dat ik er wel 10x overheen gelezen heb maar nu toch eindelijk gevonden in de prijslijst :banghead:

Racer01 vindt dit leuk.
  17. EdK

EdK Forumguru

Wil je evengoed nog een eerlijk antwoord ?.....:lezen::pardon:

18. maartenv84

maartenv84 Senior Member

Wie heeft zijn beer in sportkleding besteld en heeft al iets over een levertijd gehoord? Gaat het hier ook richtinf 8 a 10 maanden?

19. cloink

cloink Actief lid

Ik heb er eentje in bestelling staan (wel Belg) sinds juni 2018. Voorlopig geschatte levering nu eind deze maand (of begin maart, zeg maar...).

Xavier234 vindt dit leuk.
  20. maartenv84

maartenv84 Senior Member

Grappig, in Nederland namelijk pas sinds december bestelbaar! En er wordt een maand of 5 aan indicatie afgegeven, maar daar twijfel ik wel over als ik alle berichten hier zie

Deel deze pagina