Kodiaq sportline

Topic in 'Kodiaq' gestart door RefleCs, 27-01-2017.

1. Antera

Antera Forumguru Donateur

Leuk he PON

MennoW vindt dit leuk.

2. MennoW

MennoW Forumguru

Ik durfde mijn bestelling niet meer te wijzigen naar een Sportline toen ik hoorde dat de productie al in week 10 stond gepland. (Nog niet definitief)
    Maar dat is iets van 19 weken eerder dan de eerste verwachtingen bij het bestellen in augustus 2018.

Komt nu langzaam dichterbij maar die berichten over de 1.5 maken het wel weer extra spannend.

3. Mystikal

Mystikal Lid

Vandaag voor het eerst een sportline gezien bij de dealer in Breda. Wauw, nu wordt het nog moeilijker om te moeten wachten. Stoelen zitten heerlijk (ik ben 1,98), interieur is strak en sportief. Carbon accents en donkere hemel doen hem erg goed. Van buiten de voor- en achterspoiler maken hem mooi af. Deze stond ook op de 20inch vega. Nog steeds te klein in mijn ogen. 22inch zouden hem beter tot zijn recht laten komen. Kleur was een grey variant, zelf de moonwhite ib bestelling staan.

Laatst aangepast: 06-04-2019
    Xavier234 vindt dit leuk.
  4. Xavier234

Xavier234 Lid Donateur

@cloink heb je al uw sportline?

5. cloink

cloink Actief lid

Het zal wel zijn! :D

Rij er nu al een maand mee rond, echt bijzonder heerlijke bak! Foto's hier en hier.

6. Xavier234

Xavier234 Lid Donateur

@cloink mooie foto's, hadden ook eerst zwart besteld maar dan toch voor gunmetal gezwicht. Wij 2 weken later besteld maar moeten wachten tot in juni. Ben benieuwd. Zie ik juist dat het met nav amundsen is?

7. Xavier234

Xavier234 Lid Donateur

@cloink welke banden zitten eronder?

8. cloink

cloink Actief lid

@Xavier234 heb ook even getwijfeld aan gunmetal, want met die zwarte accenten ziet dat er ook héél gelikt uit, maar de vrouw heeft uiteindelijk gekozen... :D Zowel de banden als de navi zijn de standaard onder de Sportline, nl. de 19" Triglav in antraciet en de Amundsen. Heb nog getwijfeld over de Columbus, maar aangezien ik ook het digitale dashboard heb, voldoet de Amundsen eigenlijk volledig (ook de fysieke volumeknop zou ik wel missen, al ziet de Columbus er natuurlijk optisch beter uit).

9. Mooie wagen. Die triglav is toch de standaard kleur in nl

10. cloink

cloink Actief lid

Inderdaad, Triglav is de standaard velg, zowel in NL als BE. Al had ik precies begrepen van een mede-forumgenoot dat het in NL standaard zwarte zijn, terwijl in BE dus antraciet. Geen idee of dat klopt. :)

11. Xavier234

Xavier234 Lid Donateur

@cloink neen ik bedoel wel degelijk welke banden zitten er onder? Bij verschillende zijn het continental's dan bij andere pirelli's dan nog andere hankook. Ik zou graag de continental's er onder hebben maar weet niet welke ze hier in Belgie leveren. Ik zelf heb het pakket genomen met columbus nav.

12. barretje

barretje Actief lid

Op de foto te zien zijn het Pirelli's!

13. cloink

cloink Actief lid

Klopt, het zijn inderdaad Pirelli's!

14. En heb je standaar vering of er iets aan gedaan, hulpveren of

15. cloink

cloink Actief lid

Verder is alles standaard (buiten dat ik de logo's nog zwart heb gemaakt), het is een bedrijfswagen.

Deel deze pagina