Kodiaq sportline

Mystikal

Senior Member
Helemaal mee eens! Maar dat paste helaas niet meer. Als jullie een goed (en niet te prijzig) alternatief weten hoor ik het graag (laten spuiten? velgen wrappen (is dat uberhauüb aan te raden))
Plastidip!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

maartenv84

Senior Member
Na 2 jaar m'n Superb (met plezier) te hebben gereden (https://www.skodaforum.nl/forum/i/skoda-superb-combi-2016.31455/#post-652365) zag ik dat de Kodiaq Sportline besteld kon worden. Toen ben ik toch even met onze wagenpark beheerder gaan praten. We hebben een goede band en houden beiden van auto's dus we gingen kijken wat er mogelijk was. En jaaaaa we hebben 'm besteld!
De Sportline in Steel Grey met de zwarte velgen. Het functiepakket, navigatie pluspakket, comfortpakket en de zonwering (omdat het kan). Helaas paste het panodak niet meer maar ben er blij mee! Wat is die Kodiaq overigens duur in de lease! Ik mag nu gelukkig benzine gaan rijden en dus een stuk minder bijtelling kwijt maar in de lease is hij een stuk duurder (fiscale waarde gelijk).
Dealer geeft aan je levertijd rond week 28 (zzz...)
Hij gaat dus een beetje hier op lijken...alleen dan met 19inch.
Ps ik besef m'n luxe positie;)
Wat een fijne wagenparkbeheerder heb je dan!! Ik wou dat ik er zo een had.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 

MennoW

Forumguru
Helemaal mee eens! Maar dat paste helaas niet meer. Als jullie een goed (en niet te prijzig) alternatief weten hoor ik het graag (laten spuiten? velgen wrappen (is dat überhaubt aan te raden))

Laten poedercoaten door Dutchwheels in Gorredijk. Super strak en veel duurazamer dan spuiten of plastidip.
Tip, Gun metal grey met een zijdeglans aflak.
 

Xavier234

Senior Member
Na 2 jaar m'n Superb (met plezier) te hebben gereden (https://www.skodaforum.nl/forum/i/skoda-superb-combi-2016.31455/#post-652365) zag ik dat de Kodiaq Sportline besteld kon worden. Toen ben ik toch even met onze wagenpark beheerder gaan praten. We hebben een goede band en houden beiden van auto's dus we gingen kijken wat er mogelijk was. En jaaaaa we hebben 'm besteld!
De Sportline in Steel Grey met de zwarte velgen. Het functiepakket, navigatie pluspakket, comfortpakket en de zonwering (omdat het kan). Helaas paste het panodak niet meer maar ben er blij mee! Wat is die Kodiaq overigens duur in de lease! Ik mag nu gelukkig benzine gaan rijden en dus een stuk minder bijtelling kwijt maar in de lease is hij een stuk duurder (fiscale waarde gelijk).
Dealer geeft aan je levertijd rond week 28 (zzz...)
Hij gaat dus een beetje hier op lijken...alleen dan met 19inch.
Ps ik besef m'n luxe positie;)


Da steelgrey is geen metalic kleur zekers?
 

EdK

Forumguru
Da steelgrey is geen metalic kleur zekers?
Staat al op site van skoda als je een wagen gaat selecteren op kleur dat het een speciale kleur is.
En staat niet in rijtje van metalic dus tsja voor skoda begrippen erg duidelijk aangegeven.

Maar een octavia in deze kleur gezien en al het chroom was ook nog eens Zwart en dan is het mijn inziens een hele mooie combinatie.
Zou zo maar de volgende keer voor mij de volgende kleur worden, rijd tenminste niet iedereen in
 

Japanese Power

Donateur
Zou zo maar de volgende keer voor mij de volgende kleur worden, rijd tenminste niet iedereen in
Denk dat je je daarin wellicht vergist. Niet alleen Skoda biedt deze kleur aan maar ook veel andere merken bieden deze trend-gevoelige kleur aan in hun kleurengamma. Kijk maar eens om je heen hoeveel auto’s je al in deze kleur ziet rondrijden. Denk persoonlijk niet dat deze kleur jarenlang leverbaar zal blijven omdat hij imo gevoelig is voor trends.
 

Racer01

Senior Member
Is een kleur die vaak bij sportieve varianten wordt gebruikt. Bij Audi heb je deze ook bij de A4 en A6 S-line modellen (wel met een ander prijskaartje)... Audi_A4_Black_3.jpg
 

BramBam

Forumguru
Wat is die Kodiaq overigens duur in de lease!

Bij mijn leaseofferte's, toen ik mijn Kodiaq ging bestellen, viel mij op dat de Kodiaq vooral zo duur was in de lease omdat het brandstofvoorschot aanzienlijk hoger was dan bij de niet SUV's.

Maar proficiat met deze mooie config.
 

IJsbeer17

Nieuw lid
Na 2 jaar m'n Superb (met plezier) te hebben gereden (https://www.skodaforum.nl/forum/i/skoda-superb-combi-2016.31455/#post-652365) zag ik dat de Kodiaq Sportline besteld kon worden. Toen ben ik toch even met onze wagenpark beheerder gaan praten. We hebben een goede band en houden beiden van auto's dus we gingen kijken wat er mogelijk was. En jaaaaa we hebben 'm besteld!
De Sportline in Steel Grey met de zwarte velgen. Het functiepakket, navigatie pluspakket, comfortpakket en de zonwering (omdat het kan). Helaas paste het panodak niet meer maar ben er blij mee! Wat is die Kodiaq overigens duur in de lease! Ik mag nu gelukkig benzine gaan rijden en dus een stuk minder bijtelling kwijt maar in de lease is hij een stuk duurder (fiscale waarde gelijk).
Dealer geeft aan je levertijd rond week 28 (zzz...)
Hij gaat dus een beetje hier op lijken...alleen dan met 19inch.
Ps ik besef m'n luxe positie;)

Wat bedoel je met zonwering? Sunset is standaard bij Sportline en verder kan ik daar niets over vinden in de optielijst. Of ben ik kippig? :arghh:
 

maartenv84

Senior Member
Wie heeft zijn beer in sportkleding besteld en heeft al iets over een levertijd gehoord? Gaat het hier ook richtinf 8 a 10 maanden?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 

cloink

Actief lid
Ik heb er eentje in bestelling staan (wel Belg) sinds juni 2018. Voorlopig geschatte levering nu eind deze maand (of begin maart, zeg maar...).
 

maartenv84

Senior Member
Grappig, in Nederland namelijk pas sinds december bestelbaar! En er wordt een maand of 5 aan indicatie afgegeven, maar daar twijfel ik wel over als ik alle berichten hier zie

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan