Kodiaq sportline

MK74

Lid
De Sportline wordt in Duitsland alleen als TDI aangeboden... wel keuze handgeschakeld of DSG.. Alleen wel raar dat ze alleen de 110kw laten zien... :pieker:
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2018-11-02 om 11.55.59.png
    Schermafbeelding 2018-11-02 om 11.55.59.png
    47,9 KB · Weergaven: 37

Japanese Power

Donateur
De vanaf prijs van de Kodiaq Sportline voor NL is nu ook bekend: € 39.790.
Vanaf februari 2019 staat hij in de showroom.

Meer info vindt je hier.

Schermafbeelding 2018-11-30 om 15.44.15.png
 
Laatst bewerkt:

MennoW

Forumguru
Jammer dat de sportline standaard de ambition uitrusting mee krijgt.
Zou eerder style Business opties verwachten en iets hoger geprijst.
 

Mystikal

Senior Member
Jammer dat de sportline standaard de ambition uitrusting mee krijgt.
Zou eerder style Business opties verwachten en iets hoger geprijst.
Kan je hem vanaf de ambition naar het style business niveau brengen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Je moet de Sportline zien als een alternatief voor de Style Business. Dus luxe of sportiviteit.
Ik heb ook een Octavia Ambition Business in bestelling die duurder is dan een 'standaard' Style Business. Puur een keuze ivm de opties die je wel of niet wilt.
 

cloink

Actief lid
Vreemd dat het zo verschilt van België. Hier is dit gewoon een sportieve versie van de "Style" (en dus inderdaad aan de prijs).
 

BramBam

Forumguru
Is niet vreemd. Pakketten/uitvoeringen en daarbij behorende prijzen worden niet door de fabriek, maar door de importeurs bepaald.
 

VanBokhoven

Senior Member
Mijn theorie; in NL worden er relatief veel Style Business uitvoeringen besteld. Deze hebben veel opties zoals 360 graden camera's, virtual pedal en elektrische bestuurdersstoel. Veel opties = risico in de supply chain ivm mogelijke backorder van onderdelen. Door bijzondere opties weg te laten kunnen ze volgens mij veel sneller bouwen zonder supply chain risico. Andere theorie; in NL zit er zeer weinig marge op de SB uitvoering. Door de sportline zonder dure opties te leveren ontstaat er meer marge.
 
Bovenaan Onderaan