Kodiaq bestel- en levertijdenlijst

elsinga

Forumguru
Geen Lava Blue meer? Verdorie... Gisteren net LB gezien en dat was duidelijk mijn favoriet voor een bestelling eind dit jaar... :(

On the up side: mijn dealer gaat waarschijnlijk een Octavia in Velvet Red leveren en dan kan ik die kleur ook in het echt zien met wat mazzel.
 

Bakboord1

Forumguru
Zag vorige week op papendorp een Kodiaq in jungle green.
Erg mooi!:)

Maar tegen een rode zou ik ook geen nee zeggen.

Oh wacht de mooie kleuren haalt Skoda uit het programma. :banghead:
 
Was net bij dealer voor mijn O3 en hij vertelde dat Wk31 nu de wijzigingen komen.
Nix spannends.
- sleutel communiceert niet na bepaalde tijd om te voorkomen datvsignaal wordt gekopieerd
- drive mode select kun je auto kleuren toekennen voor interieur wanneer je van mode wisselt
- slaappakket krijgt er een voeten bankje bij vanonder voorstoelen
- andere ijskrabber
- Lava Blue vervalt en is niet meer bestelbaar. Wellicht worden bestelde met LB kleur eerder geproduceerd
Die Lava Blue die vervalt. Is dit enkel voor PON/Kodiaq of telt dit eveneens voor de superb?
 

HeHa

Lid
Kleur Lava blue metallic echter nog steeds via de configurator op skoda.nl voor de Kodiaq samen te stellen.
 

907

Senior Member
Nog een lave blue beer op de weg

129 | @907 | Style Business | 1.4 TSI 150pk DSG4x4 | week 5 2018 | week 8 2018 | 10-05-2017 | ja | 27-02-2018
 
000 | Naam | Uitvoering | Motor | Productieweek | Leverweek | Besteldatum | Bevestigd door dealer? | Geleverd
122 | @Katanka | Style Business | 1.4 TSI 125pk | week 6 | week 9-10 2018 | 20-04-2017 | Ja | 21-02-2018

Heb de auto vlak voor de vakantie opgehaald. Ingepakt en weg....
Zoals al eerder gemeld hier op het forum is het een fantastische wagen om te rijden. Tieners op de achterbank (beide bijna 2 meter) hebben meer dan voldoende ruimte.
Het rijgenot maakt het lange wachten meer dan waard.
Zit nog wel te stoeien met het instellen van poi's in een andere stad/land.
Dat is niet eenvoudig in te stellen op de navi ( of ik heb het nog niet gevonden :sterretjes:. Er zijn ook zoveel instellingen.....)

Verbruik bij een gemiddelde snelheid van 130 km/h ligt op 7,8 l/100km.
 

ROGERP

Nieuw lid
Nieuwe update
137 | @ROGERP | Style Business | 1.4 TSI 150pk DSG | april 2018 | week ?? | 30-05-2017

Eindelijk de bevestiging van de leverdatum. Weer een maand naar achter. productiemaand Mei, waarschijnlijke levering begin juni :nono::mad::banghead:
 

robvv

Senior Member
Als ik het juist heb, wordt de uitstootberekening per 1 september anders. Met meer nadruk op NOx. Vooral SUV's schijnen slechter uit de bus te komen. Als de Kodiaq geleverd wordt na 1 September, zou daarom weleens een onverwachte extra kostenpost kunnen komen ?
 
Slecht nieuws. Mijn Kodiaq is op 10 mei 2017 besteld door Athlon bij v.d. Udenhout Den Bosch; leverdatum was 24 maart 2018, wordt nu "waarschijnlijk" eind april, maar kan ook later worden ........

Maar het voordeel is dat ik nog even door mag rijden met de 14% bijtelling knaller Prius+ !! ;)
 

Avw

Nieuw lid
Bij ons goed nieuws, de auto is vorige week geproduceerd en afgelopen maandag bij de importeur gearriveerd. Aflevering 22 maart bij Martin Schilder. Besteldatum eind april 2017
 

BramBam

Forumguru
Sta op het punt een beer te bestellen in de volgende config:

Style Business 1.4 TSI DSG-6 Quartz Grey met de volgende optie's:
  • Trekhaak
  • Verwarmbare Stoelen Voor & Achter
  • Sunset, extra donker getinte ramen achter
  • Drive Mode Select
Offerte is binnen. Nu even handtekeningen verzamelen en dan kan de order bij de LM geplaatst worden.

Volgens dealer gaat MJ2019 in week 31 in produktie (idd later dan normaal gesproken). Wijzigingen zijn (nog) niet bekend maar volgens dealer is de kans groot dat 1.4TSI vervangen wordt en dat het digitaal dashboard toegevoegd wordt aan de optielijst. In Tsjechië is deze overigens al leverbaar (omgerekend € 350,-).

upload_2018-3-8_19-46-38.png
 

Kweetnie

Senior Member
Bij welke dealer ben je geweest? Dan weten de kenners wel of deze dealer normaal gesproken goed geïnformeerd is.. :jaja:
 

Nick2203

Forumguru
Wijzigingen zijn (nog) niet bekend maar volgens dealer is de kans groot dat 1.4TSI vervangen wordt en dat het digitaal dashboard toegevoegd wordt aan de optielijst. In Tsjechië is deze overigens al leverbaar (omgerekend € 350,-).

Bekijk bijlage 65566

€350 voor het digitale dashboard klinkt als een prima deal betwijfel of onze vrienden van Pon ook met dit soort vriendelijke prijsjes gaat komen ...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tijl

BramBam

Forumguru
Moet kunnen. Als Seat er € 400,- voor vraagt kan het niet in ieder geval niet veel duurder worden lijkt mij.

Dealer = Zijm
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tijl

rolandgommers

Nieuw lid
| Naam | Uitvoering | Motor | Productieweek | Leverweek | Besteldatum | Bevestigd door dealer? | Geleverd
| roland | Ambition buisiness steel grey| 1.4 125pk | week 25 2018 | week 03 2018 | ja | nog niet
 
Bovenaan Onderaan