Kodiaq 2020 op de Geneva Motor Show

ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat de BE plus te configureren valt en de prijsindexatie definitief wordt. De dealers weten er ook geen antwoord op.
 

RD1970

Senior Member
ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat de BE plus te configureren valt en de prijsindexatie definitief wordt. De dealers weten er ook geen antwoord op.
Ik begreep dat het vooral te maken heeft met een geheel nieuwe configurator die op basis van de gekozen opties en de WLTP ook de juiste prijs (BPM-consequentie) berekent.
 

KodiaqS2

Senior Member
Daar zijn ze mooi optijd mee dan.. Daarnaast, de configurator heeft nu ook gewoon modellen die straks anders worden, toch? Beetje slappe smoes..
 

KodiaqS2

Senior Member
ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat de BE plus te configureren valt en de prijsindexatie definitief wordt.
de plus staat inmiddels in de configurator. Niet geheel foutloos, want op het beginscherm heeftie de tags (prijs en snel leverbaar logo) van de normale business.. Daarna is mettalic lak standaard en kan je geen enkele optie selecteren.. way to go PON..:deuk: zit blijkbaar weer een stagair aan de knoppen..
 

elephtera

Forumguru
Waarom nu het hele bericht boven het jouwe citeren?...Je reactie staat er direct onder!

Dat of er speelt meer, ik zag bij leaseplan dat alle modellen kodiaq verdwenen waren (op Sportline na). Dus ze zijn weer groots bezig met het inregelen van al deze online tools.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

doncalitri1984

Forumguru
Ik lees overigens ook op Engelse fora dat op de MY2020 een nieuwe optie van 20 inch velgen beschikbaar komen (genaamd Ignite) welke te kiezen valt op de Kodiaq Sportline en RS.
De vraag is uiteraard of PON deze gaat aanbieden. Overigens nog geen plaatjes van te vinden.

Verstuurd vanaf mijn MIX 2 met Tapatalk
 

Daydreamke

Actief lid
Onze Kodiaq wordt normaal aankomende week geproduceerd (week 29). Anders zal het pas in week 32 zijn. Week 30 & 31 ligt productie stil want dan is het verlof in de skoda fabrieken. Wordt dit dan een model 2019 of een 2020? Stel dat het een model 2020 wordt, wat zijn dan de gevolgen?
 

LKS

Lid
Hallo, kijk eens in de kennisbank. Daar staat een stuk waarin alle wijzigingen worden toegelicht. Oa geen deur beschermers en Skoda over de hele breedte van de achterklep.
 

Japanese Power

Donateur
...wel duidelijk dat je dan een nieuwer model hebt
emoji51.png
Voor sommige mensen is dat echt een must...
 

Canon-Eye

Forumguru
Nieuwe plek voor dodehoe waarschuwing is best okay al kan het ook uit je focus gebied liggen als je in de zijspiegel kijkt.
Geen zorgen, die vallen heus wel op.
Bij mijn Leon zitten daar extra knipperlichtjes van ongeveer 5x5 millimeter - en die vallen me zelfs wel op als ik niet in de zijspiegel kijk...

Kan de grote letters skoda op de kont niet mooi vinden
Ze kunnen er ook makkelijk af... :pardon:
 

Canon-Eye

Forumguru
@Daydreamke : Beetje opwarmen met de haardroger (liever geen verfafbrander ;)), met een dun visdraadje er voorzichtig achterlangs "zagen" en eventuele lijmresten verwijderen met een beetje oplosmiddel (stickerverwijderaar, wasbenzine o.i.d.).
Waarschijnlijk zie je dan al niks meer, je kunt het plaatwerkdeel ook nog even in de was zetten om het af te maken.
 
Bovenaan Onderaan