Kodiaq-2 Problemen, storingen enz.

jesse_s93

Forumguru
Ik had er iets aan toe moeten voegen inderdaad: ik heb de functie aanstaan dat de auto ontgrendeld bij benaderen. Ik open hem dus niet via de deurgreep (ook Kessy) of de sleutel. Als ik hem met de sleutel of de deurgreep open, ontgrendeld de laadklep ook. Klopt inderdaad dat het klepje kortstondig wordt ontgrendeld.

Ik had last van krakende deuren in woonwijken en over drempels. enorm irritant en kon het maar niet oplossen. Verschillende malen de deurrubbers ingespoten met allerlei middeltjes… niets hielp.. tot ik gisteren eindelijk De oplossing vond!

aan de binnenkant van de deur boven de deurrubbers zit een soort van zachte stof welke ook aansluit op de auto bij het sluiten van de deur, deze heb ik ingewreven met poorboys trim restorer als zal WD40 of siliconenspray ook helpen denk ik. Maar goed ..ingewreven en testritje door de wijk.. OPGELOST!

Goeie tip. Was al een tijd aan het zoeken waardoor er zo nu en dan irritante kraakgeluiden waren in m’n Kodiaq Sportline (geleverd begin maart 2025). Ik heb naar aanleiding van je bericht eerst WD40 ruim op een schone doek gespoten en vervolgens op alle zachte stoffen deurrubbers gesmeerd. Tot nu toe zijn de geluiden verdwenen.

Bovenaan Onderaan