Kodiaq-2 Problemen, storingen enz.

94EW en 90EE hier uit gevoerd, zou allen de vrijdag duren, helaas brak de update steeds af, was ondersteuning nodig van PON. Vandaag wel gelukt, net opgehaald. Nog geen melding gezien van de brandstof klep. Maar eens afwachten. Hoop wel dat het Navigatiesysteem “probleem” is opgelost.

hemi24

Forumguru
Eerlijk gezegd, denk ik ook niet dat de storing met het klepje aan de software-update zelf ligt, maar eerder iets is wat door een monteur veroorzaakt is, doordat hij bijvoorbeeld een stap aan het einde van het updateproces is vergeten… (onbewust of door eigenwijze werkhouding)

TomDB

Actief lid
Ik ben in inmiddels 2x gebeld, over de 94EW en 90EE. Aangezien die van mij probleemvrij is heb ik aangegeven dat ik wacht tot de eerste beurt. Misschien zijn er dan inmiddels alweer terugroepacties en updates uitgekomen die de problemen herstellen die de 94EW en 90EE veroorzaken. Niet alle Skodiaqs die eind 2024 gebouwd zijn hebben dus kuren.

Vraagje, op welke website kan je (kostenloos) op chassisnummer de productiedag zien ?
Rij namelijk een voorraad Kodiaq, 15.02.25 tenaamstellingen , dus weet niet precies wanneer ie geproduceerd is.

Kodiaq_70

Nieuw lid
Volledige uitval - Kodiaq 2 1.5 TSI DSG Mild Hybride - zijn er meer berijders die te maken hebben gehad met een volledige uitval / black out van alle systemen tijdens het rijden? Vandaag op de snelweg gingen alle alarmen af, gas geven was niet meer mogelijk. Op de vluchtstrook weten te komen, auto uitgezet en weer zonder problemen kunnen starten. Dealer gaf bij uitlezen aan dat het probleem in de accu behorende bij de hybride zit en dat het softwarematig is maar er nog geen update beschikbaar is. Weet iemand meer hierover?

Bovenaan Onderaan