Kodiaq-2 Problemen, storingen enz.

EvilKnievel

Senior Member
Als je je rempedaal niet volledig intrapt, dan gaat de auto hold er ook nog niet op en kan je gebruik maken van het kruipen inderdaad. Het vergt wat gewenning maar vind het persoonlijk niet anders dan in mijn vorige auto's (Karoq en Golf)

SportLine038

Nieuw lid
Ben hiermee bezig, zal binnenkort een update geven
Project luidere claxon afgerond, mijn auto was niet voorbereid voor een tweede toon en heb bij de garage een tweede claxon (5c0951223c) laten aansluiten op de originele claxon. Netjes met een originele kabelreparatieset claxon en beugeltje, klinkt nu zoals het hoort .

Heb je al gekeken naar de stand van je stoel? Het zou zomaar kunnen zijn dat de monteur je stoel helemaal naar achteren heeft gezet. Dan werkt de comfort instap niet aangezien de stoel niet nog verder naar achteren kan.
Hallo, bedankt voor de tip. Men had inderdaad de stand van de stoel gewijzigd waardoor hij niet verder naar achteren kon. Bedankt voor de tip.

wdejong32

Actief lid
Ik ga zaterdag naar Skoda dealer van den Brug in Heerenveen om mogelijk een splinter nieuwe kodiaq sportline (204 pk hybride , race bleu te gaan kopen en mijn huidige probleemloze kodiaq sportline van 2023 in te ruilen ,,, als ik hem bestel zou hij eind oktober binnen gaan komen en hij is dus van na de vakantie stop waarin vaak de lopende band wordt aangepast/onderhouden en hopelijk ook problemen minder worden , dit hoop ik tenminste

Na het lezen van al jullie problemen ga ik ernstig twijfelen of ik het wel moet doen,,,

Wat is jullie advies als huidige gebruikers van de Kodiaq 2 ????

Joepo

Lid
@wdejong32 Ongezien kopen, proefrit is niet nodig. No brainer.

Maar serieus: ik kan je geen goed advies geven, ik heb een van de eerst geleverde Kodiaqs in NL en mijn ervaringen kun je allemaal hier lezen. Mogelijk zijn ze nu wél goed. Ik mag de komende 3 jaar in ieder geval uitzitten met dit prachtexemplaar.

Ik rij ook graag auto en zou de Kodiaq bepaald niet als de ultieme rijdersauto willen bestempelen. Praktisch en comfortabel is hij wel.

Als je hem nu besteld is ie wel voorzien van alle recente software updates en recalls.
Zelf heb ik weinig (alleen cc hendel defect) tot geen last en werkt alles prima omdat ik met zo min mogelijk bemoei assistenten rij.
Van den Brug Heerenveen, komt de mijne ook vandaan. Sportline steel grey 20inch :)

Bovenaan Onderaan