Kodiaq-2 Problemen, storingen enz.

EvilKnievel

Senior Member
Dacht je nou echt dat de ene auto op de ene server staat en de andere op een andere server?
Nee, ik snap ook wel dat alles waarschijnlijk op een cluster van meerdere servers draait met een stukje load balancing en high availability, maar zo technisch wilde ik het niet maken.
Ik had in mijn vraag ook vermeld dat de live verkeersinformatie het ook niet doet, dat staat dan weer los van de app.

EvilKnievel

Senior Member
Tja dan zal de dataverbinding van je auto niet functioneren, Lijkt me de meest voordehand liggende conclusie?
Zover was ik inderdaad. Wereldbolletje blijft ook lichtgrijs rechts bovenin de display. Zijn er nog zaken die ik kan testen, of wordt het bellen met de dealer? (Of wachten tot het weer gaat vriezen )

HalloBuurman

Actief lid
Lijkt haast wel verband te houden met hogere temperaturen van de afgelopen dagen, als je het mij vraagt…
Wel iets anders ook volgens mij. Ik ben eigenlijk al een paar maanden af van de veelvuldige grote problemen waarbij alle hulpsystemen uitvallen. Wel zo nu en dan een keer maar geestelijk kan ik het aan. Echter sinds de warmte, zowel voor als na 'onder' bouw trekhaak, weer veel meer last.

Bovenaan Onderaan