Kodiaq-2 Problemen, storingen enz.

MikeyMan

Forumguru
Meer mensen last van dat de adaptieve bochten verlichting constant uit gaat? Tis niet consistent, maar wel vaak.

Comfort functie op de stoelen gebruik ik niet. Zijn allebei vrij lang en in combinatie met de kinderstoeltjes, lukt dat niet.

HalloBuurman

Actief lid
Ja herkenbaar inderdaad. Het is redelijk inconsistent ook tijdens het rijden. Wanneer er niets aan komt, en geen reflectie en dergelijke, gaat het soms niet aan. Maar ondanks dat wel tevreden hierover.

hemi24

Forumguru
Meer mensen last van dat de adaptieve bochten verlichting constant uit gaat? Tis niet consistent, maar wel vaak.

Werkt het dan echt niet, of staat het vinkje in het instellingen menu niet aan?

Bij mijn Scala al vaker opgevallen dat het vinkje niet aan staat op het moment dat de dimlichten ook uit zijn; wordt het dan donker functioneert het wel gewoon en staat het vinkje ook gewoon weer aan…
Beetje rare logica van de programmeur, denk ik dan!

wfabrie

Nieuw lid
Is hier nog wat uitgekomen? Heeft de dealer de problemen kunnen verhelpen?
.....
nee de dealer (Udenhout Veldhoven) kan het probleem niet vinden.
Wel de terugroepactie uitgevoerd vandaag. Dit zou de storingen met ACC en travel assist moeten verhelpen. Maar de andere storing geen idee...

Laatst bewerkt door een moderator:
Comfort instap problemen

2 weken geleden hebben ze mijn ACC pookje vervangen (was 1e week al defect) en nu werkt de comfort instap niet meer.
............
Heb je al gekeken naar de stand van je stoel? Het zou zomaar kunnen zijn dat de monteur je stoel helemaal naar achteren heeft gezet. Dan werkt de comfort instap niet aangezien de stoel niet nog verder naar achteren kan.

Laatst bewerkt door een moderator:

VanRoyal

Forumguru
Ja. Mijn auto komt regelmatig met de melding dat er nieuwe instellingen zijn en of ik die wil overnemen. Daar moet ik dan ja op zeggen, anders blijft hij het vragen. Grote kans dat vervolgens de adaptieve bochtenverlichting uitstaat. Ik ben maar gestopt om na die melding elke keer alle instellingen die te lopen.

Ik heb inmixdels iets meer dan 6000 km gereden maar moet zeggen dat ik na het vervangen van de acc unit (was op de eerste dag al stuk) ik weinig tot geen problemen meer heb. Ik denk dan ook even de wachten met de terugroepactie van de acc hendel. (volgens mij heb ik al t laaste type).

Ik durf alleen niet mn auto op de laadpaal te laten als ie vol is. De eerste keer dat ik dat deed luep mn accu leeg.

EvilKnievel

Senior Member
Even wat anders, sinds donderdag lijkt de auto niet meer online te willen komen. In de app blijft hij op activeren staan maar er kan geen verbinding gemaakt worden met de auto. Live verkeersinformatie komt ook niet door in de auto, dus daar zal het probleem vast ergens zitten. App heb ik al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat hielp niet, wat ook te verwachten was. Heeft iemand dit al eens meegemaakt en zo ja, wat was de oplossing?

Peter-036

Forumleiding
Moderator
De server van VAG of Skoda herstarten?
Maar dat kun je zelf niet, dus je zult moeten wachten tot 'ze' dat gedaan hebben.

Jouw app maakt geen directe verbinding met jouw auto, maar met een computer die dan wel een verbinding met jouw auto moet maken om de gegevens in die app te tonen. Dat gaat, ook bij veel andere automerken, vaak mis.

EdK

Forumguru
Andere server
Of dacht je dat alle wagens van VAG op één server draaien ??
Ze zijn niet zo goed met software bij VAG maar zo dom zijn ze dan ook weer niet......

Bovenaan Onderaan