Meer mensen last van dat de adaptieve bochten verlichting constant uit gaat? Tis niet consistent, maar wel vaak.
nee de dealer (Udenhout Veldhoven) kan het probleem niet vinden.Is hier nog wat uitgekomen? Heeft de dealer de problemen kunnen verhelpen?
.....
Heb je al gekeken naar de stand van je stoel? Het zou zomaar kunnen zijn dat de monteur je stoel helemaal naar achteren heeft gezet. Dan werkt de comfort instap niet aangezien de stoel niet nog verder naar achteren kan.Comfort instap problemen
2 weken geleden hebben ze mijn ACC pookje vervangen (was 1e week al defect) en nu werkt de comfort instap niet meer.
............
Ja. Mijn auto komt regelmatig met de melding dat er nieuwe instellingen zijn en of ik die wil overnemen. Daar moet ik dan ja op zeggen, anders blijft hij het vragen. Grote kans dat vervolgens de adaptieve bochtenverlichting uitstaat. Ik ben maar gestopt om na die melding elke keer alle instellingen die te lopen.Meer mensen last van dat de adaptieve bochten verlichting constant uit gaat? Tis niet consistent, maar wel vaak.