(Hill Hold stond ook ineens uit maar die heb ik weer aan kunnen zetten.)
Jou bericht lijkt wel een exacte kopie van een bericht dat ik eerder heb geplaatst. Je hebt precies dezelfde ervaringen. Ik heb op 1 juli een afspraak bij de dealer. Auto blijft er 3 dagen staan. Zoveel tijd hebben ze nodig. Ben alleen bang dat er niets structureel opgelost wordt. Skoda verschuilt zich achter wetgeving en typegoedkeuring bij de meeste problemen. Jammer maar helaas. Ook voor mij waarschijnlijk geen Skoda meer als deze problemen niet structureel opgelost worden. De vraag is alleen: Wat dan, als je een grote betaalbare auto wil hebben waarbij alles wel naar behoren werkt. Ik heb geen idee.Ik ben sinds juni 2024 eigenaar van een Kodiaq PHEV IV Business Line. Dit is mijn 5e Skoda (Superb, Octavia, Kodiaq 1) maar zo erg als dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Heb inmiddels 20.000 km gereden .............
Hill Hold kun je in het dashboard menu uit en aan zetten. Stond altijd aan zodat bij een stoplicht de auto ook blijft stilstaan. Maar na het garage bezoek stond deze ineens uit.Hoe heb je dat gedaan dan?!?
V.w.b. de comfort instap functie: in het verleden werkte het wel om de stoel een keer helemaal naar de uiterste standen te verstellen in zowel lengte als hoogte…
Hill Hold kun je in het dashboard menu uit en aan zetten.
ja idd , ik bedoel AutoHold. Vroeger had dat een andere naam bij Skoda.
Is hier nog wat uitgekomen? Heeft de dealer de problemen kunnen verhelpen?Ik herken alles wat je schrijft. Ook 5 jaar Kodiaq 1 gereden en met veel plezier. Nu sinds januari een Kodiaq 2 en alleen maar storingsmeldingen. Vandaag ook op een volle snelweg geen controle meer over de wagen. Wagen begrenst dus naar parkeerplaats gereden uitgezet en na een tijdje weer gestart alle storingen weer weg. Wat een drama deze wagen…