knip...... alarm uitgeschakeld?

vrucht

Lid
http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/...8/Oostblokkers-zien-autokraken-als-werk.dhtml

Ik las het specifieke artikel in de AD krant, daar wordt nog even vermeld de merken: Audi,Volkswagen,Seat en Skoda hier het meest last van hebben......

En wat is hun gemeenschappelijke deler.......juist, de VAG groep.

wel opvallend dat deze merken wel in de krant vemeld worden en in het artikel niet.......zullen wel een belletje van de VAG advocaat gekregen hebben ;)

Shame on you! VAG
 

EdK

Forumguru
Maar in NH dagblad stond het gehele verhaal ook, ook wij hebben er in de nieuwbouw wijken die langs de snelweg en vlak bij NS station liggen last van de zelfde gasten.
En zodra ze in de gaten hebben dat er verscherpte controle is gaan ze naar het volgende dorp cq stad
 

Cordoba

Forumguru
mij twee weken geleden overkomen, ik wist niet wat ik zag toen ik bij mijn S2 kwam.
Columbus eruit weet nog niet wat ik er voor terug zet....pioneer of kenwood
Er zijn ook klonen, die vrijwel nooit gejat worden, maar functioneel vrijwel helemaal gelijk zijn. Zenec is een mooi voorbeeld daarvan.
 

Blackokkie2

Forumguru
Toch helpt maar 1 ding, of eigenlijk 2 dingen, Stroom op de auto door middel van een extra alarm en de allersterkste sirene in het interieur inbouwen (hoeveel dB heb je nodig voor bloed uit de oren?).
 
Bovenaan Onderaan