Kluger Kuga

Kanerr

Forumguru
Ene kant fijn dat ze er zo bovenop zitten en aan de andere kant is het toch wel knap irritant dat de consument de tester is geworden van het product.

Captain Hook

Forumguru
Ik ben niet zozeer bang dat onze Kuga PHEV in de fik vliegt. Die kans is immers (statistisch gezien) heel erg klein.

Wat wel een rol speelt, is de, niet op kennis gebaseerde, emotie die b.v. bij de restwaarde speelt.
Want wil er zo meteen nog zo'n model kopen/inruilen?
Tenzij Ford besluit een compleet vers HV-accupakket te monteren.
Alleen is dat een bijzonder kostbaar grapje voor honderdduizenden betroffen PHEVs. En of Samsung die kosten draagt? Ik vraag me af?

Wel 'grappig', de reacties op de Duitse Kuga forum vliegen werkelijk alle kanten op. :koffie:

MarcoO2

Forumguru
Ik kan me goed voorstellen dat je als eigenaar ook wel klaar bent met dat terugkerend gezeik. T is toch iedere keer gedoe, en dan inderdaad de vraag wat de risico's en gevolgen zijn... en 't is niet dat het een budgetautootje is ofzo.

Chrisjemol

Forumguru
Is volgens mij allemaal in de mk3, niet de mk3.5? Ik heb nog geen brief of terugroepactie gehad.
Hier pruttelt hij lekker door, en wordt tot 100% geladen

Captain Hook

Forumguru
Zoals al eerder aangegeven: als je Kuga PHEV onder de eerdere 24S79 recall viel, dan is 'ie nu weer aan de beurt.
Anders niet.

Dat was namelijk de serie waarbij de mogelijk foute Samsung SDI cellen gebruikt zijn...

@Chrisjemol Je kunt altijd via https://ovi.rdw.nl/ controleren of het van toepassing is.

Bovenaan Onderaan