Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?


  • Totaal aantal stemmers
    640

Michael83

Senior Member
De leveringstijden, daar is een separaat forum deel over, maar komt er op neer dat het enorm varieerd.
Er zijn er die hun wagen vorig jaar besteld hebben, en de mijne is nog maar twee weken geleden besteld.
De dealer heeft productieplaatsen gereserveerd wat het hele traject kán verkorten, maar als je géén GL BL besteld, kan het zijn dat je nog langer moet wachten ook. (14% wagens hebben ivm de grote vraag voorrang gekregen had ik gelezen..) 4 maanden is schijnbaar normaal, maar het kan ook 8 weken duren...
 

Tirinium

Nieuw lid
Pacific blue genomen staat erg mooi op de hatchback, vond andere kleuren niet zo fantastisch (Greenline Buisinessline) Blauw met zwart elementen komt erg mooi uit. Nog wel even getwijfeld over Rosso Brunello.
 

030

Forumguru
Die laatste is inderdaad erg fraai en lekker afwijkend, maar helaas al een tijdje niet meer bestelbaar. Ik ben uiteindelijk voor Corrida gegaan.
 

Fulko

Lid
Ik blijf de keuze tussen grijs en zwart toch lastig vinden! Bij zwart vind ik de zilveren rand om de grill erg mooi, maar de achterkant ziet er op een of andere manier in het zwart onnatuurlijk uit. Kan het niet uitleggen.

Zit de hele tijd foto's van beide te zoeken en de ene keer is de grijze mooier en de andere keer de zwarte haha.

Maak mezelf lekker gek zo. Had al grijs doorgegeven maar twijfel alweer haha
 

CDK

Forumguru
Als je een poetser bent en niet door de wasstraat / krasstraat gaat kan je met zwart lekker je ei kwijt, grijs zie je minder op en is wat minder opvallend / een grijs muisje ;) ik zou persoonlijk voor zwart gaan!!
 

Fulko

Lid
Nou dat moeten we niet hebben haha. Ben net papa geworden en heb geen tijd om elke week mijn auto uitgbereid te poetsen ;)
 

Fulko

Lid
Bedankt Willem-Jan!

En ja idd geduld hebben Rouwehand. Heb zelf ook net besteld. Levertijd nog onbekend.. Spannend

Candy White is ook erg mooi :-)
 
Bovenaan Onderaan