Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?


  • Totaal aantal stemmers
    640

SkodaManiak

Actief lid
Vrijdagavond was er bij Broekhuis autoschade open huis. Toen mijn zoontje en ik parkeerden zag ik jou net de showroom uit rijden, en toen wij de weg overstaken moesten wij op jou wachten. Dus toen ik vanavond de foto's zag dacht ik: verrek, die ken ik!:tegek:
 

MRDrijver

Nieuw lid
hmm... misschien toch een nadeel van deze kleur dat je er niet ongezien mee rondrijdt... Grappig toeval in ieder geval. Vrouwlief meende zich nog te herinneren dat ze mij nog had gevraagd een beetje op te passen voor die overstekende vader en zoon...
 

dorstvlegel

Actief lid
Ik rijd al 4 maanden met een Rio red combi Ebl rond. Ik heb nog steeds geen andere gezien. De kleur is echt zeldzaam.
 

VWim

Forumguru
Bij mijn dealer stond er op het moment van aflevering nog 1, dat is tot op heden de enige die ik heb gezien buiten die van mij.
 

NewO3

Forumguru
Ik denk er hard aan om een combi in Rio red te bestellen. Maar dan met zwarte details zoals zwarte dakrails, grill rand, strip onder bumper. 18 inch Turini mat zwarte velgen.
Het betreft een greenline dus raamlijsten zijn zwart. Deze kleur 'combi' zie je vrijwel nergens. Even iets anders tussen de sjieke chroom uitvoeringen. Over de leren bekleding ben ik nog niet uit maar als ik vandaag zou moeten kiezen 'zwart'. (Heb nog een paar weken voor bestellen)
Probeer echt geen RS van dit groentje te maken maar een beetje stoer mag wel.
 

henriz

Forumguru
Ik heb nog geen rode Octavia gezien maar ik denk dat het erg mooi zal zijn.
Ik zag laatst een rode Prius en dat stond 'm best goed. En als rode lak zelfs een Prius mooi kan maken dan is een rode Octavia een plaatje!
 

Mick

Actief lid
De kleur weet ik al (Race Blue), maar ik moet nog even in mijn O2. Heb er pas 146000km opzitten.
Maar als ik aan de beurt ben weet ik in ieder geval de kleur al:maakmegek:
 

VWim

Forumguru
Wil het zaadje al een een beetje kiemen?:D

Ff zonder dollen, wat voor motor komt er in? En waar kom je vandaan?
 

VWim

Forumguru
Vandaar, de 4 x 4 is in Nederland namelijk nog niet te bestellen. Van de kleur ga je geen spijt krijgen! :thumbsup:
 

MRDrijver

Nieuw lid
Het percentage Rio Red rijders lijkt op dit forum in ieder geval hoger te zijn dan op de weg. Ik ben tot nu toe 1 Octavia (hatchback) in Rio Red in het wild tegengekomen, en nog een combi op de Pon-trein in Amersfoort.
 
Bovenaan Onderaan