Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?


  • Totaal aantal stemmers
    640

yaden

Nieuw lid
Ik had geen zin in nog een donker grijze :nono:, dus heb mijn bestelling van metalgrey naar denim blue gewisseld :cool:
Is tenminste weer eens wat anders
 
  • Leuk
Waarderingen: TL@

Joske

Forumguru
ik heb er wat schrik van, van dat Denim Blue, zal (denk-vrees ik) snel "uit de mode" zijn. In het begin vind je het vast een wauw-kleur maar na verloop van tijd niet meer denk ik.. Maar dat is persoonlijk natuurlijk! ;)
 

030

Forumguru
Bij dat Denim denk ik als eerste aan een Fiat Panda op e.o.a. manier.
 
Laatst bewerkt:

Darkside

Forumguru
Niet allemaal denim blue gaan nemen.
Die wil ik ook. Vind het een mooie kleur. En eentje die je gelukkig ook niet vaak ziet. Daar hou ik wel van.
Rij nu met Artic Green rond. En die zie ik ook niet vaak.
 

VWim

Forumguru
Ik heb Denim Blue in het eggie gezien op een hatchback, dat vond ik echt een tegenvaller. Maar goed, ieder z'n meug. ;)
 

Darkside

Forumguru
Klopt op HB is het ook geen gezicht :deuk:
Idd ieder zijn eigen meug. En houden zo.
heb denim blue gehad op een rapid. En er stond laats een O3 Combi met 18" alaris velgen bij het zwembad in die kleur. En de combi kan hem iig goed hebben.
Vind race blue ook erg mooi. Maar die zie ik echt regelmatig rondrijden.
 

Jstruijk

Senior Member
Ik heb de Brilliant Silver en ik heb er eens op gelet de laatste tijd, maar zo vaak als "vroeger" zie je deze kleur toch ook niet meer rijden. Althans, zoveel O3 combi's in die kleur bedoel is.
 
Laatst bewerkt:

030

Forumguru
Klopt, ik moet zelfs de eerste zilveren O3 nog zien in het wild. De leasemeute rijdt allemaal in Steel, Magic Mica,, Race of Candy.
 
Denim Blue op een combi, afkomstig van een buitenlands Skoda forum. (meer op http://www.briskoda.net/forums/gallery/image/5664-2014-04-17-163955/ )

Het is dat de heftige groene kleur in Nederland niet leverbaar was. Ik vind de Race Blue persoonlijk té heftig blauw.

gallery_116192_15_158628.jpg
 

Darkside

Forumguru
Verschrikkelijk, helemaal in bovenstaande el cheapo trim.
Vind dat nog wel meevallen. Pano dak. Zilveren dakrails en chroom.
alleen de wielen zijn een beetje klein. Maar als deze raceblue of metal grey was geweest was het ook minder.
 
Bovenaan Onderaan