Superb 3 Kleur keuze Superb III - S3 Combi/HB - Foto's

S3 HB/Combi welke kleur heb jij besteld?

  • Candy White Signaallak

    Stemmen: 13 4,9%
  • Corrida Red Signaallak

    Stemmen: 2 0,8%
  • Lava Blue Metallic

    Stemmen: 27 10,2%
  • Jungle Green Metallic

    Stemmen: 4 1,5%
  • Pacific Blue Uni

    Stemmen: 6 2,3%
  • Moon White Metallic

    Stemmen: 39 14,7%
  • Laser White Speciaallak

    Stemmen: 8 3,0%
  • Magnetic Brown Metallic

    Stemmen: 12 4,5%
  • Brilliant Silver Metallic

    Stemmen: 14 5,3%
  • Business Grey Metallic

    Stemmen: 49 18,5%
  • Black Magic Metallic

    Stemmen: 31 11,7%
  • Cappucino Beige Metallic

    Stemmen: 10 3,8%
  • Quarz Grey Metallic

    Stemmen: 50 18,9%
  • Rosso Brunello Metallic

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    265

Rostratus

Nieuw lid
Moon white met de "gewone" Phoenix velg, blinkt mooi in het zonnetje:

full


In het begin eerst getwijfeld tussen deze kleur en de Business grey (was de vrouw eerder voor), heel blij dat ik deze genomen heb.
 

robvv

Senior Member
@robvv; Dit is de standaard blauwe kleur dus. Hoe is het vwb krassen etc. Zie je er veel op? Mocht ik voor de Superb Combi kiezen, dan ben ik verplicht deze kleur te nemen. (@bedrijfspolicy)

Ik heb de auto te kort om te kunnen zeggen of unilak krasgevoelig is.
M'n vorige auto's hadden wel metaallak, maar m'n vrouw en ik vonden pacific blue de mooiste kleur.

Is de krasgevoeligheid van niet-metaallak een (oud) verkoopinstrument om de omzet wat op te krikken ?

De kleurervaring van pacific blue hangt af van het weer (veel of weinig zon). Op een foto en op een beeldscherm komen kleuren m.i. altijd weer net wat anders over. Dit geldt ook voor andere kleuren.

Pacific blue wordt niet veel gekozen. De dealer zei, dat deze kleur voornamelijk door leaserijders wordt genomen als dat moet, zoals in jouw geval.
 

Superbst

Senior Member
Inderdaad de sunset die binnen dat Premium pakket viel. Stond bij de opties op het punt om ve 90% verduistering te kiezen, maar uiteindelijk maar laten vallen. Ben er alleszins toch heel tevreden over zo.
Thx, en goed om te horen: heb ook getwijfeld maar toch ook maar bij de "gratis" Sunset gebleven ;)
 

MCA

Lid
Het is maar goed dat smaken verschillen.....ik vind dat rood een leuk kleurtje voor een polo, misschien een golf of zo....maar voor zo'n chique bak als de Superb.....nee....niet mijn ding :)

En toch......zou ik hem wel eens in de race blue van de Octavia willen zien.....
Als race blue er was geweest, dan had ik nog overwogen meer uit te geven voor de kleur. Nu houd ik het bij pacific blue want ik vind de kleuren niet erg mooi en weinig uitgesproken.
 

RefleCs

Forumguru
Als race blue er was geweest, dan had ik nog overwogen meer uit te geven voor de kleur. Nu houd ik het bij pacific blue want ik vind de kleuren niet erg mooi en weinig uitgesproken.

Wrappie erom en klaar is klara ;) Dan heb je pas een unieke auto :tongue:
 

Macbrolo

Nieuw lid
Moon white met de "gewone" Phoenix velg, blinkt mooi in het zonnetje:

full


In het begin eerst getwijfeld tussen deze kleur en de Business grey (was de vrouw eerder voor), heel blij dat ik deze genomen heb.

Heel mooie met deze kleur!

Ik was aan het twijfelen tussen deze en de Velvet red.
Ik heb eindelijk de Velvet red besteld, ik ben aan het wachten voor het levering. :D
 

Pannekoek

Nieuw lid
ligt het aan mij of mist hier Steel Grey? Een maand geleden heb ik deze (voor de lease) solid grijze kleur gekozen. Enige twijfel had ik wel, maar ik wil ook es wat anders :-)
 
Bovenaan Onderaan