Superb 3 Kleur keuze Superb III - S3 Combi/HB - Foto's

S3 HB/Combi welke kleur heb jij besteld?

  • Candy White Signaallak

    Stemmen: 13 4,9%
  • Corrida Red Signaallak

    Stemmen: 2 0,8%
  • Lava Blue Metallic

    Stemmen: 27 10,2%
  • Jungle Green Metallic

    Stemmen: 4 1,5%
  • Pacific Blue Uni

    Stemmen: 6 2,3%
  • Moon White Metallic

    Stemmen: 39 14,7%
  • Laser White Speciaallak

    Stemmen: 8 3,0%
  • Magnetic Brown Metallic

    Stemmen: 12 4,5%
  • Brilliant Silver Metallic

    Stemmen: 14 5,3%
  • Business Grey Metallic

    Stemmen: 49 18,5%
  • Black Magic Metallic

    Stemmen: 31 11,7%
  • Cappucino Beige Metallic

    Stemmen: 10 3,8%
  • Quarz Grey Metallic

    Stemmen: 50 18,9%
  • Rosso Brunello Metallic

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    265
De levertijden zullen waarschijnlijk nog langer worden, als je je Superb in elke gewenste kleur zou kunnen bestellen. De dealer gaf ook aan dat veel van de kleuren niet passen (te sportief) bij de superb. Ze wilden de auto wel wrappen in een kleur naar keuze :tongue:
 

Robbie146

Senior Member
Wrappen, gadver, de LM zie me al aankomen :)
Toch blijf ik het een vreemd gebeuren vinden dat er zoveel verschil in het kleuren gamma zit, en zeker dat een kleur (als Rosso Brunello) eerst wel aangeboden wordt (i.i.g. in NL en de UK) en dan ineens uit het gamma gehaald wordt waardoor je zelfs je bestelling moet aanpassen.
 

Blackokkie2

Forumguru
Het is zoals eerder gezegd puur beleid van PON, Het maakt die spuitrobots echt niet uit welke kleur ze op de auto spuiten hoor dus ik zie ook niet in waarom de levertijd langer zou moeten worden, dat zou ik alleen kunnen bedenken bij een kleur die speciaal gemaakt moet worden.
 

Rietsnijder

Nieuw lid
Zou topicstarter zijn auto nog niet hebben? Ben wel benieuwd naar zijn mening over pacific blue nu hij de auto zou moeten hebben.
 

Bartgoud

Nieuw lid
Wat vinden jullie van de zwartheid van de getinte ramen af fabriek? Ik krijg volgende week een sKoda superb 3 style businessline met getinte ramen, maar twijfel wel om ze achteraf nog zwarter te laten maken omdat ik ze toch niet donker genoeg vind. Jullie mening?
 

xplain

Forumguru
Net dezelfde combinatie besteld en onlangs die getinte ruiten eens gezien en eigenlijk is het wel wat weinig vind ik. Check de SportLine eens, die heeft de donkerdere tint.
 

Bartgoud

Nieuw lid
Dat hangt ervan af waar je de getinte ramen voor hebt besteld @Bartgoud
  1. Gewoon voor het mooi => Het voldoet wel
  2. Zonwering achterin => er mag een tintje bij
  3. Je hebt een recherchebureau en wilt hele dagen ongezien achterin zitten => zeker even bijplakken
  4. [:shocked: Gecensureerd] => Hang er ook nog wat gordijntjes bij :deuk:

Haha... gewoon omdat ik donkerder mooier vind! Maar zonwering is ook een goed argument!
 

Dolf001

Nieuw lid
Wat vinden jullie van de zwartheid van de getinte ramen af fabriek? Ik krijg volgende week een sKoda superb 3 style businessline met getinte ramen, maar twijfel wel om ze achteraf nog zwarter te laten maken omdat ik ze toch niet donker genoeg vind. Jullie mening?
Mijn S3 combi is net afgeleverd en heb gekozen voor de optie getinte ruiten achter. Mooi donker, echter het vaste achterruitje en ruit achterklep zijn niet getint? Da's toch raar dat enkel de ruit van de achterdeur met aanvinken optie dan getint wordt?! IMG_2498.JPG
 

Bartgoud

Nieuw lid
Mijn S3 combi is net afgeleverd en heb gekozen voor de optie getinte ruiten achter. Mooi donker, echter het vaste achterruitje en ruit achterklep zijn niet getint? Da's toch raar dat enkel de ruit van de achterdeur met aanvinken optie dan getint wordt?! Bekijk bijlage 55208
Dat is inderdaad vreemd. Zover ik het heb kunnen beoordelen bij mijn aanstaande auto zijn wel alle ramen getint. Vind alleen dat ze veel te licht getint zijn dus laat ze nog extra afplakken. Staat veel mooier vind ik. Aanstaande vrijdag mag ik de Superb ophalen bij de dealer!
 

MichMar

Actief lid
Dit is de Quarz Grey Metallic, deze genomen omdat we de business grey, wat te licht vonden, en zwart weer te donker.
Persoonlijk vind ik een apart kleurtje ook wel mooi, maar ja de vrouw wil daar niet altijd in gezien worden. Lava bleu vond ik ook mooi.

2016-10-19_15-56-29.jpg 2016-10-19_16-01-12.jpg
 

Canon-Eye

Forumguru
Dat hangt ervan af waar je de getinte ramen voor hebt besteld @Bartgoud
  1. Gewoon voor het mooi => Het voldoet wel
  2. Zonwering achterin => er mag een tintje bij
  3. Je hebt een recherchebureau en wilt hele dagen ongezien achterin zitten => zeker even bijplakken
  4. [:shocked: Gecensureerd] => Hang er ook nog wat gordijntjes bij :deuk:
Ik heb de sunset donkere tint gecombineerd met Sonniboys extra zonwering en die zit er jaarrond in.
Bevalt mij zeer, want er is nul inkijk naar de achterbank (c.q. kofferbak, als de bank omlaag en de rollo open is), terwijl ik ook bij duisternis het verkeer achter me nog steeds prima kan waarnemen, zonder dimmende binnenspiegel.
 
Bovenaan Onderaan