Superb 3 Kleur keuze Superb III - S3 Combi/HB - Foto's

S3 HB/Combi welke kleur heb jij besteld?

  • Candy White Signaallak

    Stemmen: 13 4,9%
  • Corrida Red Signaallak

    Stemmen: 2 0,8%
  • Lava Blue Metallic

    Stemmen: 27 10,2%
  • Jungle Green Metallic

    Stemmen: 4 1,5%
  • Pacific Blue Uni

    Stemmen: 6 2,3%
  • Moon White Metallic

    Stemmen: 39 14,7%
  • Laser White Speciaallak

    Stemmen: 8 3,0%
  • Magnetic Brown Metallic

    Stemmen: 12 4,5%
  • Brilliant Silver Metallic

    Stemmen: 14 5,3%
  • Business Grey Metallic

    Stemmen: 49 18,5%
  • Black Magic Metallic

    Stemmen: 31 11,7%
  • Cappucino Beige Metallic

    Stemmen: 10 3,8%
  • Quarz Grey Metallic

    Stemmen: 50 18,9%
  • Rosso Brunello Metallic

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    265

PlannedObsol

Actief lid
@plas0108: is inderdaad een risico, maar vind er maar eens eentje om te kijken. Straks is er in ieder geval één.

Na de Beetle een Golf genomen, identieke kleur, alleen bovenrand bumper is net uit de schaduw. Dus echt een signaalkleur (wat ik graag wil):
24880629565_72222b1c49_c.jpg
 

Level42

Forumguru
Superb is m.i. te groot voor zo'n harde kleur. Denk dat ze daarom ook de Laser blue niet leveren op de Superb.

Hoewel ik dat toch wel een keertje zou willen zien ;) Als ik een O3 had gekozen had het die kleur geworden...
 

RefleCs

Forumguru
Superb is m.i. te groot voor zo'n harde kleur. Denk dat ze daarom ook de Laser blue niet leveren op de Superb.

Hoewel ik dat toch wel een keertje zou willen zien ;) Als ik een O3 had gekozen had het die kleur geworden...

Ik moet zeggen dat ik een tijdje terug een Passat in het rood heb gezien welke heel mooi aangekleed was met allemaal zwart accenten. Al het chrome was van die auto af en het was dus puur rood/zwart. Zwarte spiegelkappen, zwarte velgen, zwarte dakrails, extreem donker getinte ruiten achter die ook meer zwart leken. Ondanks het formaat van de auto misstond dit zeker niet.
 

EGorseling

Senior Member
Topic ff nieuw leven inblazen! Over max 2 weken hoop ik plaatjes van mijn wagen te plaatsen..... levering hopelijk binnenkort. ..
 

MrEdge_

Forumguru
Nou ben ik toch ineens wel benieuwd naar het verschil tussen laser-white en moon-white. Heeft iemand daar foto's van?
 

Alex Fokkinga

Nieuw lid
Dag Allemaal, Ik krijg binnen enkele weken de Superb 3 in Laser White, Active uitvoering met Business pakket, DSG diesel. 18 inch velgen. donkere ramen achter, wegklapbare trekhaak. 'k Heb lang getwijfeld over welke kleur het moest worden. Uiteindelijk voor het pure wit gegaan in contrast met de zwarte rubbers lijkt me dit een mooie combinatie.
Iemand van jullie een Laser White al in het bezit, fotooo's? Gr Alex
 

Level42

Forumguru
Het is maar goed dat smaken verschillen.....ik vind dat rood een leuk kleurtje voor een polo, misschien een golf of zo....maar voor zo'n chique bak als de Superb.....nee....niet mijn ding :)

En toch......zou ik hem wel eens in de race blue van de Octavia willen zien.....
 
Bovenaan Onderaan