Superb 3 Kleur keuze Superb III - S3 Combi/HB - Foto's

S3 HB/Combi welke kleur heb jij besteld?

  • Candy White Signaallak

    Stemmen: 13 4,9%
  • Corrida Red Signaallak

    Stemmen: 2 0,8%
  • Lava Blue Metallic

    Stemmen: 27 10,2%
  • Jungle Green Metallic

    Stemmen: 4 1,5%
  • Pacific Blue Uni

    Stemmen: 6 2,3%
  • Moon White Metallic

    Stemmen: 39 14,7%
  • Laser White Speciaallak

    Stemmen: 8 3,0%
  • Magnetic Brown Metallic

    Stemmen: 12 4,5%
  • Brilliant Silver Metallic

    Stemmen: 14 5,3%
  • Business Grey Metallic

    Stemmen: 49 18,5%
  • Black Magic Metallic

    Stemmen: 31 11,7%
  • Cappucino Beige Metallic

    Stemmen: 10 3,8%
  • Quarz Grey Metallic

    Stemmen: 50 18,9%
  • Rosso Brunello Metallic

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    265

EGorseling

Senior Member
Hi all,

Op internet zijn natuurlijk al aardig wat foto's te vinden, echter goede foto's van de kleur die ik voor mijn S3 HB heb gekozen zijn bijna niet te vinden. Als de kleur al te vinden is, gaat het om een ander of ouder model.
Ik start dit Topic dan ook om exterieur foto's te posten van de gelukkige nieuwe eigenaren - foto's van de wagen natuurlijk - om de bestelde kleuren te verzamelen. Ok indien de kleur inmiddels niet meer te leveren is, graag je originele keuze selecteren, in een post kun je aangeven welke kleur het uiteindelijk is geworden. En natuurlijk graag met een "live" foto! Mijn foto's zullen nog even op zich laten wachten, verwachtte leverdatum is week10 (2016).

De door mij gekozen kleur is de standaard kleur, echter ik heb nog niemand gezien op dit forum die hem heeft gekozen (voor de S3 HB/Combi). - Pacific Blue Uni

Ik hang er gelijk een poll aan om te kijken welke kleur het meest populair is binnen de S3.

Alvast bedankt voor de moeite!

Elmer
 

EGorseling

Senior Member
De kleur van de S3 in mijn avatar zou Pacific Blue moeten zijn, echter het is de configurator kleur en die klopt niet met de stalen bij de dealer of in de prijslijst (papier). Bij het googlen van de kleur vind ik er velen, echter of een metalic, of een ander model of geheel de kleur niet :)

Ik heb bij nog geen enkele dealer deze kleur gezien in het "eggie" - dus ik ben zeer benieuwd naar jullie mening en ervaringen.

Zodra mijn S3 HB Style BL 1.4 110/150 geleverd is (week 10), zal ik overal op dit forum foto's plaatsen :)
Dan hebben we daar in elk geval genoeg voorbeelden van!

:D
 

dirkr

Senior Member
Quartz Grey besteld. Mijn huidige SII is Platin Grey en wou toch eens iets donkerder maar dan geen zwart.
Dus de perfecte balans vind ik dan.

Foto's eens geleverd :)
 

EGorseling

Senior Member
Quartz Grey besteld. Mijn huidige SII is Platin Grey en wou toch eens iets donkerder maar dan geen zwart.
Dus de perfecte balans vind ik dan.

Foto's eens geleverd :)

Dank! Het gaat mij met name om foto's van Pacific Blue - de meeste overige kleuren worden met regelmaat gepost.
Alhoewel ik de Quartz niet vaak heb gezien. Heb je misschien een linkje naar de foto's? Ik ben wel benieuwd. Niet dat ik mijn kleur keuze nog kan aanpassen :)

Ah...je hebt besteld, maar nog niet ontvangen? Dan w88 we op "live" foto's :)
 

RoyV1982

Forumguru
Mijn combi is ook business grey in combinatie met de 18" modus velgen
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 235
  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 203

PlannedObsol

Actief lid
Ik hoop dat mijn Superb in corrida red net zo rood gaat worden als mijn voormalige Beetle:


9582262124_c864dfb79c_c.jpg
 

B@s0302

Senior Member
Dappere kleurkeuze @PlannedObsol maar tegelijk wel heel benieuwd naar het resultaat! Afgelopen week een Corrida Superb Combi getroffen en eerlijk is eerlijk; ziet er gaaf uit!
 

PlannedObsol

Actief lid
Erg fraai die rode, mijn HB wordt overigen wel een heel stuk eenvoudiger uitgevoerd (17", geen Xenon, geen chroom).
 

Robbie146

Senior Member
Magnetic brown metallic.

Deze HB Style Business staat (stond?) in de showroom bij de dealer in Oss.
Mijn 1.6 TDi DSG-7 HB Style Business is besteld bij de dealer in Veldhoven begin oktober.
Levering (hopelijk) week 14 2016.
Initieel had ik Rosso Brunello besteld, maar helaas is die van de menukaart gehaald :(

s3-01.jpg

s3-02.jpg

s3-03.jpg

s3-04.jpg
 

plas0108

Forumguru
Ik hoop dat mijn Superb in corrida red net zo rood gaat worden als mijn voormalige Beetle:


9582262124_c864dfb79c_c.jpg

Hij zal iets lichter rood worden. Ik wilde 'm ook eigenlijk in het rood (heb nu Moon White). Rood was mijn eerste keus (heb eigenlijk altijd rood) maar durfde het niet ongezien aan omdat ik de kleur op een Fabia te licht vond. Ben benieuwd naar je foto's.
 
Bovenaan Onderaan