Kleur Fabia Combi FL

real color greenline

Beste,

Hierbij de real color greenline

Beste Mensen, ik wil binnen nu en 2 weken een Fabia combi GL aanschaffen, ik zit alleen nog met de kleur, deze zijn altijd anders dan in het boekje of op de staal bij de dealer.
Wie zou er zo vriendelijk willen zijn en een foto posten van zijn Fabia combi GL in "real life", zodat ik goed kan zien hoe de kleur is?, misschien hebben toekomstige kopers hier ook wat aan! Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • skodagreenline001.jpg
    skodagreenline001.jpg
    19,3 KB · Weergaven: 167
  • skodagreenline002.jpg
    skodagreenline002.jpg
    16,5 KB · Weergaven: 173

Trucker

Actief lid
Nielsw,mooie kleur wilde ik ook wel maar mijn vrouw niet.

stradje, meer opties is niet nodig , ik ben dik tevreden zo.
 

Wasmachineman

Forumguru
:ot:Ik denk dat dit bij meer speelt! Kleur heeft ze dan bij mij niet bepaald, sterker ze wilde geeneens dsg. Maar ze regelt wel heel veel hier. Mag ook wel anders wordt het een puinhoop hier.
 

kit

Lid
Trucker: die van jou is behoorlijk "full options", he?! Wedden dat de lijst nog wordt uitgebreid met minimaal zonnebrilvak, schotjes in de bagageruimte en opbergvakken onder de voorstoelen?!

Oeps: zonnebrilvak hoeft niet, want gordijnairbags ;) !

Hoi Stradje,

Zit het zonnebrilvak er standaart in, als je de gordijnairbags neemt?
 

Trucker

Actief lid
In de optie lijst bij gordijnairairbags staat inclusief make-up spiegels en handgrepen in hemelbekleding.Er staat niets in over zonnebrilvak,zou wel leuk wezen.
 

stradje

Actief lid
Ik begin nu te twijfelen of ik een aantal verhalen door elkaar heb gehaald. Er was iemand die tegen de verwachting in WEL zo'n zonnebrilvak had en kort daarna kwam het "mysterie opgelost" draadje over de gordijnairbags/spiegeltjes. Mogelijk heb ik onjuiste conclusies getrokken.

Wellicht kan een van de recente eigenaren MET gordijnairbags uitsluitsel geven of bij hun het zonnebrillevak er ook automatisch bijzat?

Zo niet, excuses voor de verwarring.
 

Hetzer

Forumguru
Ik ben zelf erg tevreden over mijn rally-green,
De wat aparte en donkere kleur stelling vind ik goed staan bij de F-2 FL , zoals het rally-green en het rosso brunel.
 

Bijlagen

  • DSC02354.jpg
    DSC02354.jpg
    18,3 KB · Weergaven: 106

Trucker

Actief lid
@hetzer
Ik vond het eerst een gedurfde kleur,maar ik heb je foto's bekeken in je map en het ziet er zeer sportief en fris uit.Een opvallende verschijning.
 

Hetzer

Forumguru
Het is inderdaad een sportief en opvallend kleurtje, het valt me op dat op de snelweg , de notoire linksrijders ook sneller voor mij aan de kant gaan.

waarschijnlijk verwachten ze een RS, en worden ze vervolgens verrast door mijn Greenline badge op de kont. :D
 

RedFab

Nieuw lid
Onze kleur

Gisteren dan eindelijk na 3 maanden wachten (besteld op 5 april 2010) onze nieuwe aanwinst mogen ophalen !

Aangekomen bij onze dealer stond daar een spannende grijze doek.
Na de nodige actie's te hebben uitgevoerd dan eindelijk het moment om het doek te laten vallen en te kijken hoe de Rode Fabbie eruit zou zien. Wij waren aangenaam verrast en zijn nu na een dagje rijden/kijken en beoordelen nog meer in ons sas met de switch van de VW Golf naar de Skoda Fabia.
Dit temeer door de goede persoonlijk benadering door de dealer en het leuke uitpakken van de auto (niet eerder hebben we dit meegemaakt) SUPER wat een ervaring !!!

Hierbij wat plaatjes en oordeel zelf.
 

Bijlagen

  • IMG_1190.jpg
    IMG_1190.jpg
    18,5 KB · Weergaven: 117
  • IMG_1222.jpg
    IMG_1222.jpg
    20,3 KB · Weergaven: 142
  • IMG_1224.jpg
    IMG_1224.jpg
    18,4 KB · Weergaven: 113
  • IMG_1225.jpg
    IMG_1225.jpg
    19,4 KB · Weergaven: 114
  • IMG_1228.jpg
    IMG_1228.jpg
    17,7 KB · Weergaven: 133

paulus474

Senior Member
Ik heb gordijnairbags en kan bevestigen dat ik wel make-up spiegeltjes in de zonnekleppen heb, maar géén zonnebrilvak.
Geen idee meer of dit al eerder besproken is, maar zijn de zonnekleppen met make-up spiegeltjes ook nog achteraf bij te bestellen (en voor welke prijs)?
Bedankt :worshippy:
 

paulus474

Senior Member
Leuk verhaal en mooie foto's!!! :cheer:


[moderatorbreak]
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.
[/moderatorbreak]
 

RedFab

Nieuw lid
Geen idee meer of dit al eerder besproken is, maar zijn de zonnekleppen met make-up spiegeltjes ook nog achteraf bij te bestellen (en voor welke prijs)?
Bedankt :worshippy:

Zonneklep met spiegeltjes zijn los te bestellen. Ik meen dat de verkoper het had over 23 euro.
 
Bovenaan Onderaan