Kleur Fabia Combi FL

corsaar

Senior Member
Grappig Redfab de ingepakte Fabia en dat rood knalt er wel uit.
Was ge golf ook rood?
Veelplezier ermee.
 

RedFab

Nieuw lid
Neen de Golf was Blauw.


[moderatorbreak]
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.
[/moderatorbreak]
 
De groene kleur is ook echt prachtig! Ik heb het niet aangedurft deze te bestellen vanuit de folder :)
Hier wat detail foto's van de demo van de skoda dealer in amersfoort.:

Hij had geen navigatie, dus ook geen GPS antenne (deze antenne maakt het voor potentiele dieven wel erg gemakkelijk om te bepalen of er wat te halen valt)

@ Mod, als dit te groot is resize ik ze.

qsr22w.jpg



332nqz5.jpg
 

Newbee

Actief lid
@maartenvansoest: Hee, ik had van dezelfde f2 foto's gemaakt. Alleen staan ze nu in mijn Meet & Greet (ook van het interieur). Voor de zekerheid had ik alleen het kenteken uitgewist.....

Het wordt gezellig met al die bestelde GL's op 't dorp. VOlgens Kreijne heeft hij ca 150 stuks in bestelling staan. Wachttijd is opgelopen tot jan 2011 !!
 
Ik rijd al weer bijna een maand en ruim 2000 km tevreden rond in een GL met de kleur Storm blue. Was wel een gokje want de kleur op de Skoda site is anders.
In het echt is het een mooie kleur, ik vind hem helemaal top. Ik zag pas ook een witte, staat ook prima.

Enige dat ik veranderd heb is de nummerplaathouder aan de voorkant. Ook hier prominent de naam van dealer. Dat vind ik te veel van het goede. Voor 4 euro bij Halford een neutraal exemplaar. Gelijk ook een 'stoplichtverklikker' gekocht en aan de bovenkant van de voorruit geplakt. Je hoeft je dan niet meer in alle bochten te wringen om te kijken of het licht op groen is gesprongen.

Verder helemaal tevreden!
 

Hetzer

Forumguru
dit blijft ook een mooi kleur,

sterker nog dit was mijn eerste keuze, echter deze kleur word niet meer in nederland geleverd.

2vbkdjt.jpg
2qcm82g.jpg
 

Viper

Lid
Storm Blue kleur gevonden, kijk maar eens bij mijn impressies\mijn foto album bij RickSchulenberg. Die heeft foto's geplaatst van zijn Storm Blue Greenline...
Erg mooi!!!! Dat zou hem wel eens kunnen gaan worden... ;)
 

Viper

Lid
Hier is de link...

http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=11565


[moderatorbreak]
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.
[/moderatorbreak]
 

corsaar

Senior Member
Ook mooi Wisse de storm blue.
Eigenlijk moet je per dag een andere kleur kunnen kiezen.
Geel is heel mooi, de groene van Hetzer ook.
Het word alleen maar moeilijker temeer omdat je meerdere jaren met de kleur moet doen.
 
Bovenaan Onderaan