kleine antenne

Rosinfield

† In Memoriam
Volgens mij was de gedachtengang van de vandaal hypothetisch als volgt : zo'n schandalige GL bevoordeelde en dan ook nog een kort antennetje, dat roept om wraak!
 
@inir: Net zoals meerdere mensen hier op het forum hebben wij er € 5,70 voor betaald. Bij ons werkt hij, met 3 FM, goed, naast de CD luisteren wij hier het meeste naar. Met zenders zoals Q-Music, SlamFM, 538, Skyradio hebben wij hem nog niet uitvoerig getest, maar tijdens het eerste testritje wilde hij bij ons nog wel eens iets storen, moet er wel bij vertellen dat dit in onze regio was, grensgebied met Duitsland, dit zou dus een oorzaak kunnen zijn.
 

nemo

Senior Member
Ben net langs de peug dealer geweest en helaas had hij de antenne niet op voorraad. Ik heb hem dus besteld, maandag is ie binnen en voor €5,70 mag ik hem meenemen!
 
Smoezen zijn niet nodig, gewoon zeggen dat het voor een Fabia is. Een aantal dealers weet er al van en degene waar ik het gekocht heb was ook blij om het te weten. Alles draait tenslotte om de omzet...
 

FredV

Banned
Ik heb nog een kleine peug-antenne liggen.
Heb de oorspronkelijke lange er weer opgezet.
Merkte dat de ontvangst op sky radio toch minder is, maw in grensbereik van de zender is de kleine beduidend minder qua ontvangst.
 

nemo

Senior Member
Als alleen Sky het niet doet is er niks aan de hand :2133: zolang Fresh FM het maar doet!
 

FredV

Banned
Ja multi, goed gezien eh gelezen of toch niet:) :)
Maar inderdaad, ook in t grensgebied s de ontvangst minder.
Laatst naar Meppen geweest en daar geen ontvangst meer van Radio 2, terwijl normaal gesproken ontvangst tot zowat Oberhausen wel gaat.
 
Dat is ook wat ik in post #170 bedoelde met het ontvangst in de buurt van onze regio. Maar veel ritjes richting het westen en anders ligt de lange achterin :-)
 
Bovenaan Onderaan