kleine antenne

Ja ik zit ook met een dakkoffer, ik ben bang dat die kleine spriet nog te hoog is om voor een dakkoffer op mn dakdragers. Heeft iemand ervaring met dakkoffers en een kleine antenne?
 

EdK

Forumguru
Multi dit bedoel ik inderdaad en bedankt dat je me werk gedaan hebt !
Was me het dagje wel en was het vergeten en anders ook vandaag de fut niet meer gehad !
en de rum is ook nog eens op !
 

FabiaGL

Actief lid
Ik ben wel geinterresseerd in die haaievin antenne maar ik heb nog 2 vragen:
-hoe moet de haaie
vin op het dak bevestigt worden?
-Is de ontvangst nog redelijk?
 

nemo

Senior Member
Ik gebruik mijn nieuwe antenne nu een paar dagen, ik ben er super tevreden over! Hij heeft maar 1 nadeel, en dat is dat ie bij de fransen vandaan komt.. Maar dat hoeft verder niemand te weten ;)
 

EdK

Forumguru
Niemand die dat weet Nemo, behalve de 5000 lezers hier en een paar citroën dealers
Mwah op 16 miljoen inwoners hier in nederland, dat komt erop neer dat niemand het weet !
 
Ben zojuist bij de dealer geweest, m'n nieuwe O2 is binnen en er zit nu standaard en korte spriet op.:super:

Grtz,
Jurgen
 

Bijlagen

  • antenne octavia.jpg
    antenne octavia.jpg
    21,7 KB · Weergaven: 59

De Stip

Forumguru
Mijn O-2 is ook bij de dealer binnen gekomen en wordt in week 1 afgeleverd :)
Op die van mij zit helaas nog de lange antenne. Gelukkig heb ik onlangs op de beurs in Essen een paar kleine antenne's gekocht, waarmee ik kan gaan testen welke me het beste bevalt (looks & ontvangst). Overigens hadden alle auto's op de Skoda stand wel reeds korte(re) antenne's geplaatst. Zag er een stuk strakker uit.
 

Bijlagen

  • DSCF3427.jpg
    DSCF3427.jpg
    22,3 KB · Weergaven: 44

EdK

Forumguru
Ja mijn Yeti is ook met een korte antenne afgeleverd 2 weken terug
Maar dat kort is toch nog bijna 20cm
 

Captain Hook

Forumguru
Dit is één van de weinige dingen waarbij mannen 'm kleiner willen... :grin:

De mijne (die op het dak van mijn Roomster) is ook slechts 5cm.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik kan er echt niet mee zitten met de lengte van mijn dakantenne. Vind het juist wel stoer staan.
 
Bovenaan Onderaan