Keuze Octavia Combi: Antraciet of Zwart?

Wasmachineman

Forumguru
Kiezen tussen deze 2 is makkelijk voor mij, antraciet dan. Ook makkelijker in onderhoud want je ziet er minder druppels etc op !!
 

corsaar

Senior Member
Na 3 zwarte auto,s en vele jaren.
Nu geen zwart meer lastig, ik blijf zwart metalic een schitterende kleur vinden.
Maar lastig met de grijze aanslag. Kies maar antraciet
 

Wasmachineman

Forumguru
Nieuw is zwart metallic inderdaad erg mooi. Maar erg veel werk om te onderhouden als je het mooi wilt houden. En ik poets niet zo vaak...
Dus Deusjevo....als je van poetsen houdt dan is de keuze moeilijker !!
 

bobby45

Actief lid
dit is mijn auto best wel mooi



de voorst is de mijne de achterste was voor mij besteld maar de dieven wilde de navi hebben.

:407:

dus snel in de vooraad gekeken nu is het een 1.4 tsi a b line
 

deusjevo

Forumguru
Hé!
Drie x antraciet achter elkaar, dat beloofd wat voor m'n keuze die ik morgen moet maken....:crazy:
 

bobby45

Actief lid
zwart is geen kleur

Wordt wel wassen en poetsen,

je ziet alles op zwart maar dat weetje vast wel:regels:
 

deusjevo

Forumguru
Eerder 5 jaar... :tongue:

Heb trouwens van m'n huidige Octavia in Black Magic nooit spijt gehad.
Heb er wel eens meewarig naar gekeken als hij er na 1 dag alweer smerig uit zag, een antracietgrijze houdt dat een dagje langer vol waarschijnlijk.:473:
 

corsaar

Senior Member
Ach het maakt ook niets uit vies is vies grijs bruin zwart of wit groen of blauw
of rosso.
Ik heb net 4 weken in een smerige auto gereden en ergerde me net zo als bij de zwarte,
ik was hem toch maar eens in de 3 maanden, behalve bij pekel aanslag.

Maar je maakt het wel spannend !! Zwart/grijs in ieder geval krijg je grijze haren
 

nand0l

Nieuw lid
satin grey metallic

Als alle papierwerk rond is word mijn O2 maandag besteld in de kleur: satin grey metallic, ook ik twijfelde tussen StormBlue, Black magic pearl of anthracite grey maar toen ik bij de dealer kwam om samen met mijn vriendin de kleur te gaan bepalen, dit kan alleen als je de auto in de keur ziet staan, viel me de satin eigelijk als eerste positief op. de halve straat heeft al een zwarte auto dus ik dacht doe es gek en doe es iets anders en toen is het dus satin geworden.
 

deusjevo

Forumguru
Dat Satin Grey (en ook Storm Blue) wilde m'n vriendin niet omdat daarin altijd véééél te trage oude mensen rijden.... ;):945:;)

Welkom trouwens!
 

corsaar

Senior Member
Deusjevo @Veel oude mannen rijden in een zwarte auto omdat ze dat
aan de jaren 50 doet denken, en traag dat ze zijn.
Succes met je blacky.
 

deusjevo

Forumguru
Als ik snel wil rijden pak ik m'n eend wel in plaats van m'n Octavia en ga wat raggen op Zolder of Spa.... :1761:

38438760009_medium.jpg


38438760007_medium.jpg
http://carphotos.cardomain.com/ride_images/4/376/2521/38438760007_medium.jpg
http://carphotos.cardomain.com/ride_images/4/376/2521/38438760009_medium.jpg
 
Bovenaan Onderaan