KESSY vergeten in te bouwen

Miez1

Forumguru
Ik vind Kessy superhandig en gebruik het altijd, sleutels zitten altijd in de broek/jas dus het is echt comfortabel. Het is voor mij echter geen 'knock-out', als het er niet op had gezeten had ik evengoed veel plezier beleefd aan de auto. Maar als het 'vergeten' is, dan gelden er andere principes.

Immer gute fahrt!

Miez
 

mmsol78

Actief lid
Ik zou gewoon de € 1.000,- nemen en daarna even naar @Antera gaan voor het verder opleuken van de auto.

Daar heb je inderdaad veel meer leuks voor dan alleen kessy.
 

Archie

Senior Member
vandaag bericht van PON: 1000,- terug of een nieuwe auto... over een week of 8
Ik zou gaan voor de nieuwe auto met wat extra. Jij bent de dupe van een actie die buiten jezelf ligt dus je mag daarvoor gecompenseerd worden. Ik zou bij Pon aangeven dat je een nieuwe auto wilt met daarbij kessy EN bv 18" en/of sunset of iets anders wat er nog niet opzat.

Het is lekker makkelijk voor Pon om te zeggen dat je 8 weken een nieuwe krijgt en even goede vrienden, dat was hun verantwoordelijkheid sowieso al! Ze zijn je wat verschuldigd. My two cents.
 

wachma

Actief lid
Ik zou kessy niet meer kunnen missen alhoewel het systeem op de skoda op niet te veel trekt.
Wanneer je de auto afwast en je hebt de sleutel in je zak gaat hij niet anders dan open en dicht, dit had ik niet bij mijn touareg gezien het daar met knopjes was en niet met een soort van aanraking. Op de achterste deuren zit de kessy zelf niet ingebouwd wat ook super irritant is (was ook aanwezig op mijn vorige wagen, Je moet dus eerst naar de voordeur stappen wil je iets op de achterbank leggen..), de touch zelf op de voordeuren reageerd zelf soms niet, dan sta je gelijk een belachelijke over je deurklink te wrijven.. Voor de rest ben ik er wel over te spreken :) hehe
 

Bertuz

Lid
Ik zou kessy niet meer kunnen missen alhoewel het systeem op de skoda op niet te veel trekt.
Wanneer je de auto afwast en je hebt de sleutel in je zak gaat hij niet anders dan open en dicht, dit had ik niet bij mijn touareg gezien het daar met knopjes was en niet met een soort van aanraking. Op de achterste deuren zit de kessy zelf niet ingebouwd wat ook super irritant is (was ook aanwezig op mijn vorige wagen, Je moet dus eerst naar de voordeur stappen wil je iets op de achterbank leggen..), de touch zelf op de voordeuren reageerd zelf soms niet, dan sta je gelijk een belachelijke over je deurklink te wrijven.. Voor de rest ben ik er wel over te spreken :) hehe

Een tip, deur openen door als het ware de klink vast te pakken werkt beter dan over de klink wrijven
 

micky

Forumguru
Dan ben je waarschijnlijk al te ver weg met de sleutel, hoef je niet bang te zijn dat iemand hem nog kan openen om wat te stelen als jij je al omgedraaid hebt:maakmegek:
 
Bovenaan Onderaan