KESSY vergeten in te bouwen

Joske

Forumguru
maar wat gedurende die 8 weken, krijg je dan vervangend vervoer? anders misschien wel nog overwegen waard, de O3's komen vlot van de band momenteel.
 

Tuur71

Senior Member
Ben er nog niet uit. Was wel erg teleurgesteld toen bleek dat kessy er niet opzat. En was er in mijn vorige auto Avensis erg blij mee maar kan die 1000,- ook gebruiken voor winter banden, verlaging, etc.
 

Joske

Forumguru
Privé?

Dan zou ik persoonlijk voor de 1000 euro gaan, gezien ik uit ondervinding spreek betreft vervangend vervoer e.d. gedurende de periode dat de wagen gemaakt moet worden. :)
 

Tuur71

Senior Member
Rijd nu in de O3 zonder kessy. Het is dus de vraag of ik liever alsnog een O3 met kessey heb of dat ik deze houd en 1000,- op de koop toe neem!?
 

Bertuz

Lid
Ik zou persoonlijk de 1000 € nemen, ik sluit in 9 vd 10 gevallen de auto nu ook met de afstandsbediening
 

Ramonq

Senior Member
Jammer van de gimmick. Ik zou gaan voor de 1000,- tenzij de functionaliteit zwaar wegend was voor je keuze richting de O3.
 

micky

Forumguru
En dat zou het nu net in mijn geval om eerlijk te zijn, net als een paar andere gemakken.
 

Havana

Forumguru
Snap niet dat je hier überhaupt over twijfelt. Zou voor mij een no brainer zijn, gewoon de 1000 euro pakken.

Kom op hé, het gaat om een kleine gimmick het is niet zo dat de auto geen stuur heeft of een deur mist...

Overigens heeft mijn zwager zn sleutel op het dak laten liggen (Renault Mégane) tijdens een vakantie in Noorwegen. Grapje kostte hem een week vakantie + 250 euro aan FedEx kosten om zn andere sleutelkaart naar Noorwegen te krijgen. Handig hè, Kessy...
 

leo442

Forumguru
Overigens heeft mijn zwager zn sleutel op het dak laten liggen (Renault Mégane) tijdens een vakantie in Noorwegen. Grapje kostte hem een week vakantie + 250 euro aan FedEx kosten om zn andere sleutelkaart naar Noorwegen te krijgen. Handig hè, Kessy...[/quote]


Kessy is inderdaad handig, maar het was een onhandige aktie van je zwager:banghead:
 

TL@

Forumguru
Ik zou de auto terugsturen en een nieuwe willen. Nu ga je de komende jaren telkens denken dat Kessy handig had geweest. Die 1000€ ben je volgende maand wel al vergeten :jaja:
 
Bovenaan Onderaan