Karoq Vragen & Weetjes

sg1987

Lid
In BE zijn spacers wel niet toegelaten blijkbaar.
Bandencentrale vraagt 100€ per as voor spacers.
Achteraan zou ik ze sowieso willen. Vooraan is voor mij niet echt nodig?
 

De Stip

Forumguru
@VAGcar , het 5F regelapparaat zou gisteren bij mijn Karoq ook vervangen worden en de afspraak is in overleg verzet naar volgende week vrijdag. Ik hoop ook oprecht dat dan het gedoe met m'n Amundsen tot de verleden tijd behoort.
 

hemi24

Forumguru
Ze zullen vast geen rollenbanktest uitvoeren om het vermogen te verifiëren...

Ik zou daar niet zo zwaar aan tillen!
 

De Stip

Forumguru
Ik denk dat ik de keuring pas ga doen, zodra de 19" GMP Atom er weer onder gaat. Anders blijf ik de spacers eraf halen en erop zetten. Thanks voor de tip @sg1987
Dan neem ik de 208 wel mee op mijn eerste tripjes en dan geniet ik van comfort dat zo'n Franse auto me bied. Want het zal wennen worden, van de Duitse autobahn naar de Belgische, tja ik wil niet onbeleefd zijn, .....
 

De Stip

Forumguru
Een vraag aan met name de Belgische forum leden. Waar hebben jullie in je Karoq, de brandblusser geplaatst en wat voor soort hebben jullie gekozen?
 

nakharry

Forumguru
Zit wel te denken aan een blusser, maar zou ook echt niet weten waar ik hem zou moeten laten :arghh:

Eerst de oude verlopen poederblusser thuis maar eens vervangen door een nieuwe A B F blusser..
 

De Stip

Forumguru
Voor mij hoeft heel die blusser niet, maar het schijnt in België verplicht te zijn om aan boord te hebben.
 
Bovenaan Onderaan