Karoq Vragen & Weetjes

hemi24

Forumguru
Je hebt een MY’21 wagen en die is voorzien van een nieuwer type radio/navigatiesysteem.
Het apparaat ziet er vanbuiten vrijwel hetzelfde uit als de vorige versie, maar de menu’s verschillen op bepaalde punten, net als de navigatie en de bediening.
 

De Stip

Forumguru
Goed nieuws! Volgende week vrijdag krijg ik een nieuw Amundsen 5F regelapparaat in mijn Karoq. Helaas lukt het niet om het draadloze systeem te leveren, maar ben blij met de geboden oplossing. Nu maar hopen dat alles daarna eindelijk naar wens zal werken.
 

hemi24

Forumguru
Volgens mij is dit een “goklossing” van de dealer/pon en ik hoop echt voor je dat dit geen “foplossing” wordt.

:nailbiting:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Welnee @nakharry , meer pratend uit ervaring van anderen met problemen.
Straks als niet werkt dan word het bestempeld als een product eigenschap....:D
 

nakharry

Forumguru
Kan alleen bij VAG :maakmegek: Lach erom maar t is eigenlijk gewoon om te janken.

Hoop dat t na behoren gemaakt wordt @De Stip .

Binnenkort als ik er de kracht voor heb ook weer terug voor mijn stuur die schijnbaar de oorzaak is dat mij Travel Assist het soms niet wil doen :banghead:
 

064harry

Forumguru
Maar het is echt niet alleen VAG hoor!
Mijn vorige was een van de PSA group.
Moest een nieuw motorblok in.
Toestand zeg. Vandaar dat ik voor SKODA heb gekozen. :jaja:
 

nakharry

Forumguru
Ja ik moet uit eigen ervaring eerlijk toegeven dat PSA nog erger is.. Peus 307 XSI wat een probleem bak was dat zeg..
 
Goed nieuws! Volgende week vrijdag krijg ik een nieuw Amundsen 5F regelapparaat in mijn Karoq. Helaas lukt het niet om het draadloze systeem te leveren, maar ben blij met de geboden oplossing. Nu maar hopen dat alles daarna eindelijk naar wens zal werken.

@De Stip, ik ben erg benieuwd naar de bevindingen.
Het uitvallen van het infotainment en de navigatie op het VC begint mij nu ook wel erg te irriteren.
 

VAGcar

Lid
Vandaag de auto teruggekregen hopelijk blijft het infotainment systeem nu wel altijd werken. Er is een regelapparaat vervangen. Ook hebben ze de afdekkap op het motorblok geplaatst. De dealer heeft i.i.g. zijn best gedaan. De komende dagen zullen we het gaan ondervinden.
 
Bovenaan Onderaan