Karoq Vragen & Weetjes

EdK

Forumguru
Zou dat geklikt zitten of zo?
Zit gewoon geklemd en trek je er eigenlijk zo met gepaste geweld uit.

En montage beugels spreekt min of meer voor zichzelf.
Alleen merk met stift de bestaande beugel op motorkap (contouren ) voor je de bouten los haalt ( aan één zijde) en kijk daarmee uit dat motorkap niet je verdere lak beschadigd.
Is meest fijne als iemand de kap aan één zijde omhoog houd en de ander de beugel monteert.
Gaat wel alleen, maar makkelijker met zijn tweeën.
 

EdK

Forumguru
Tsja @De Stip , ongetwijfeld zal er ergens op het interpret er een filmpje van rondzwerven.
Maar ik heb hem niet en ook niet gemaakt toen ik het op me Yeti en nu Fabia inbouwde
Maar het is geen hogere wiskunde hoor.
En dat schuimpie eerst nog lekker laten zitten, en sluit je voor eerste maal de motorkap sluit met de dempers erop dan dus heel voorzichtig om te kijken of die schuimpies wel of niet in de weg zitten !!
Niet ?? dan lekker laten zitten
 

EdK

Forumguru
@De Stip misschien kun je wat met deze PDF van Milotec.
Schoot me te binnen dat die nog wel eens manuals meeleveren met hun spullen
En zowaar hebben ze er ook één voor je karoq

Dus op A3 uitprinten en bestuderen die handel....
 

Bijlagen

  • milotecdempers.pdf
    2 MB · Weergaven: 28
CarPlay zijn diverse malen ge-update en voorzien van nieuwe software, ook de Mind module is er al tussenuit geweest en nu zou volgens PON de Flitsmeister app de boosdoener zijn....

Ik gebruik carplay wireless al sinds 2 maanden met flitsmeister en google (automatisering als carplay connect) en dat gaat probleemloos. (karoq MY21)
 

De Stip

Forumguru
Ik gebruik carplay wireless al sinds 2 maanden met flitsmeister en google (automatisering als carplay connect) en dat gaat probleemloos. (karoq MY21)

Helaas zit er in mijn Karoq van MY20 geen wireless CarPlay. Was het maar zo.... Ik hoop dat als ze de Amundsen gaan vervangen, dat er een nieuw type voor in de plaats gaat komen.
Of zou dat niet gaan lukken vanwege de overige apparatuur en bekabeling? Geen idee eigenlijk, we gaan het wel zien. Morgen naar de garage en dan wil ik een oplossing horen. Van de dealer en niet van PON!
 

VAGcar

Lid
Bij de dealer geweest en afspraak gemaakt i.v.m. het probleem van het mediasysteem. Valt regelmatig 1 of zelfs 2 keer per dag uit en gaat dan herstarten. Zijdeling ook nog gevraagd hoe het kan dat ik die afschermkap ontbreekt. Reactie: niet iedere auto/model heeft deze beschermkap en het kan per productiedatum verschillen. Aan de hand van hun systeem kunnen ze zien of die al vanaf de fabriek erop zit of niet. Tja, dan ben je als consument uitgepraat als ze aangeven dat die er vanaf fabriek niet op zit. Overigens op het formulier wat ik via de website van de dealer heb ingevuld heb ik ook geen reactie ontvangen.

+/- 11:00 Verkoopadviseur heeft mij zojuist een mail gestuurd met een foto van een auto in de showroom, zodat ik kan aangeven wat er ontbreekt.
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Daar zit wel een afdekkap op, of heeft die handige verkoper die er eerst even afgehaald en vervolgens een foto gemaakt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

VAGcar

Lid
Ja, daar zit wel een afdekkap op en heeft ook al gereageerd dat die bij mij duidelijk ontbreekt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

VAGcar

Lid
Ik weet niet waarom ze in eerste/tweede instantie zo reageren en ik moet ook nog afwachten wat het gaat worden.. Ze zijn ermee bezig. Misschien over 2 weken als het probleem van het infotainmentsysteem wordt bekeken/opgelost is de beschermkap er en kunnen ze deze direct monteren.
 

hemi24

Forumguru
QUOTE

Binnen een halve minuut gereed:
  • Motorkap openen;
  • Beschermkap op de 4 bevestigingkogels drukken;
  • Motorkap sluiten;
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan