Karoq Vragen & Weetjes

064harry

Donateur

De Stip

Forumguru
Help! De tankklep van de Karoq ging niet meer open met de centrale vergrendeling. Ik moest de klep enigszins geforceerd openen en nu wil die stift niets meer doen waarmee je de klep vergrendeld. In het verleden heb ik dit ook al een paar keer aan de hand gehad, maar dan lukt het telkens om na het geforceerd (dus met de hand) openen, de klep wederom te sluiten. Wat kan ik nu het beste doen? Uiteraard naar de dealer om het permanent op te lossen, maar wat nu op dit moment?
 

064harry

Donateur
Ik begrijp het niet helemaal geloof ik.
Bij jou blijft het dus gewoon op slot.
Maar hoe weet je dat dan? Ik had eerder dat de pen niet geheel recht tegenover het oog zat. Openen en sluiten was dan ook een drama. Effe laten afstellen en het was klaar.
Maar hoe weet je dan dat het op slot blijft?
 

PizzaPieter

Forumguru
Volgens mij is dit een euvel waar veel VAG mee te maken hebben. (Althans, t lijkt erop)
Motortje kaduuk wat dat slot eraf haalt.

Check je boekje of er een noodprocedure is (van binnenuit) om hem te open en tsjoptsjop naar de garage om er naar te laten kijken en het te laten vervangen.

Edit: lijkt hierop
 
Heeft iemand dit probleem met Android Auto: Soms (meestal) werkt de stuurbediening voor vorig-volgend nummer niet met Spotify. Volume werkt wel. Iemand dit dit ook heeft of een tip om het op te lossen? Soms lijkt het wel te werken maar het lijkt vrij willekeurig.
 

064harry

Donateur
Het is maar hoe je het bekijkt ..
De aankoop van een garantieverlenging is een keuze die je maakt om je in te dekken tegen hoge kosten.
En dat doet ieder voor zich.
Ik heb er ook voor gekozen.
 
Bovenaan Onderaan