Karoq Vragen & Weetjes

064harry

Donateur
@Beauri Dank je ... volgens mij heb Ik precies dezelfde als jij. Ook met 8 speakers, een draaiknop en een midden opbergkastje.

Bij mijn vorige auto ging dat ook zo. Als je het volume zachter zette terwijl de dame instructies gaf werd de dame zachter gezet en niet de muziek. Maar volgens mij was dit niet het geval. Ik ben nog aan het onderzoeken wat het evt. kan zijn.
 

Beauri

Forumguru
@Beauri Ik ben nog aan het onderzoeken wat het evt. kan zijn.

Kon in het boekwerk nog niet iets vinden dat behulpzaam kon zijn. Moest vanmorgen even weg en achter mij stond een auto, eerst maar even achteruit gereden tot het piepen op zijn hoogtepunt was en toen even proberen te vinden of ik het nog harder kon laten klinken, auto natuurlijk ondertussen gewoon in zijn achteruit laten staan met de motor aan, aan het wieltje gedraaid niets en op het scherm was ook niets te vinden....... ondertussen ging de piep steeds zachter klinken het hielp daarbij niet om het volume van de radio zachter of harder te zetten, de piep was op een bepaald moment zo goed als weg. Nog een keer in zijn vooruit gezet en opnieuw naar achteren, maar de piep bleef weg. Heel vreemd, kan er ook geen verklaring voor vinden, zal het ook een beetje in de gaten blijven houden, lijkt mij een foutje in de software. Later op een andere plek werkte de piep weer normaal en kreeg ik een rem ingreep, systeem vond waarschijnlijk dat ik iets te dicht bij de duinrand kwam, even gekeken, maar had nog een halve meter al had het achter de klep als die open had gemoeten wel krap geworden.

Zal er ook nog wat ervaring mee op moeten doen en me er niet al te veel over verbazen wat het systeem allemaal voor fratsen voor ons in petto heeft:)
 

Roderick82

Actief lid
Weet iemand wat dit symbool betekend?
Ik kan het niet vinden in de boekjes
 

Bijlagen

  • A158BB19-9748-4244-9E01-843A9DA24146.jpeg
    A158BB19-9748-4244-9E01-843A9DA24146.jpeg
    558,7 KB · Weergaven: 130

De Stip

Forumguru
  • Soundactuator ( Kunstmatige motorgeluid) Aanpassen
Bovenstaande kan @Antera regelen via VCDS bij Lowering las ik op hun site, dus......
 

064harry

Donateur
Gebruikt er hier iemand een SD kaart voor zijn muziek in de Karoq? Ik wil wel een SD kaart aanschaffen omdat zo'n iPod bedraad ook niet alles is. Maar ik heb eigenlijk geen idee hoeveel GB erin kan. En als ik al een kaartje heb. Hoe werkt dat dan qua muziek? Gewoon alles los erop plempen? of werken met mapjes oid?
 

Pendragon

Forumguru
Wij hebben een sd kaart van 32GB erin. In principe alles in 1 folder, maar het was altijd zo, maximaal 1000 bestanden in 1 folder.
 

064harry

Donateur
Thanks... Maar zeg: 1000 bestanden... Dan is gewoon alles door elkaar? of kan je dan ook nog op album of artiest of zo zoeken?

Ik heb een iPod Nano eraan hangen maar dat snoer word ik niet kwijt
 

wakkie

Senior Member
Ik heb ze er los opstaan. Momenteel 1200 nummers op een 32GB kaartje en nog voldoende ruimte over. Via de shuffle speel ik ze af en het werkt perfect. De album plaatjes heb ik op maximaal 640x640. Wil je een specifiek genre en/of artiest dan zal je een apart mapje moeten aanmaken.

Album plaatjes haal ik van de volgende site:

www.discogs.com
 

Frenkie

Forumguru
Ik kan mijn Karoq pas volgende week ophalen, dus ik kan het nog niet definitief zeggen. In mijn O3 heb 2 sd kaarten. Ik heb een folder per artiest, en daarin een folder per album. Komt in de problemen als je meer dan 1000 artiesten hebt, ook het totaal aantal files is beperkt, geloof 10000 (per sd). Ik heb dus 1 kaartje met artiesten a-m en 1 met n-z. Maar goed, dat is al een behoorlijke bak.
 

Beauri

Forumguru
Zeker weten, zal mijn USB sticks nog even overzetten op SD, en als zou je meer SD geheugen nodig hebben, ruimte neemt het amper in, denk dat je eerder moet uitkijken dat ze niet zoekraken. SD voor mij SD voor de wederhelft en SD om weer eens wat anders op te zetten.

Haast. heb ik er niet echt mee, DAB+ is ook goed, klinkt prima en ook nog wat keus in zenders. Het systeem, heb de simpele met 8 speakers klinkt nu toch wel lekker,er zit nu wat meer laag in nu de speakers een beetje ingespeeld zijn, al is het wel vreemd dat geluid van een USB stick in sommige gevallen toch ietwat mager klinkt terwijl de radio wel lekker vol klinkt, over het algemeen ben ik er nu toch wel tevreden mee, zal er dan ook verder niet meer in investeren, voor mij voldoet het prima:thumbsup:

Wederhelft ook blij, bestanden van de Phone, Skype en weet ik veel wat nog meer klinkt ook goed en ik ook blij dat ik via het stuur ook de minder oorstrelende nummers kon skippen:D
 
Bovenaan Onderaan