Karoq Vragen & Weetjes

CDK

Forumguru
@Frankie, als je fileassistent als optie neemt dan functioneert ACC vanuit stilstand, je moet voor (her)activatie wel even het gaspedaal aanraken :jaja:
 

tha a

Senior Member
@Frankie dat is combinatie DSG, ACC en Lane Assist. Als je die combinatie hebt dan kan ie tot 65km/u "zelfstandig" rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Frankie

Actief lid
@tha a, ik heb echter geen lane assist, dus dit betekent dat de auto na een rit op ACC niet vanuit stilstand het voorgaande voertuig weer volgt? Dat er niet wordt bijgestuurd ed. is me duidelijk omdat de systemen hiervoor ontbreken..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Frankie

Actief lid
Dat zou wel een beetje bagger zijn. Begrijp ook niet de afwezigheid van lane-assist hier invloed op heeft op dit gedrag. Zal de dealer nog maar eens bellen hierover.
 

Adibo

Actief lid
Ik zag het ergens voorbij komen maar kan het niet meer vinden.

In ieder geval, ik kon bij de bestelling geen optie kiezen voor: zonder type- modelaanduiding. Mailtje naar de dealer leverde het volgende op, ikke blij!

Goedemorgen,
We kunnen af fabriek inderdaad niet de selectie maken om de typeaanduiding te laten vervallen.

Zullen de poetser verzoeken om deze te verwijderen.

Het Skoda logo is echter niet te verwijderen.

Fijne dag!

Met vriendelijke groet,


Opmerking over het logo hoefde niet :maakmegek:
 

Japanese Power

Donateur
Tsja, ik heb zelf op mijn Kodiaq de typeaanduiding laten weghalen, maar als ik het nu op de Karoq zie vind ik het een beetje een blote billen gezicht... Zal wel een kwestie van wennen zijn...
 

Jrtt

Forumguru
@Japanese Power denk inderdaad dat het wennen is. Heb namelijk hetzelfde gevoel bij de Kodiaq.

@Adibo dan lijkt Alphabet een betere positie te hebben. Jij hebt hem namelijk 4 weken later besteld, maar krijgt hem een week eerder ;)
 

hemi24

Forumguru
Moet tegenwoordig bij de nieuwe geïntroduceerde auto's niet standaard de achterlichten branden icm de dagrijverlichting?
 
Bovenaan Onderaan