Karoq Vragen & Weetjes

Frankie

Actief lid
Weer een update.

Velgen achter moesten gebalanceerd worden, 15 en 25 gram. Prutsers. Voel geen teillingen meer in mn rug. Over het stuur ben ik nog niet 100% tevreden. Tussen 90 en 100km/h zie ik het stuur licht trillen.

Scheve stuur gaan ze niets aan. Ze beginnen er over dat NL wegen schuin aflopen ivm afwatering OMG!! Toch maar LM gebeld en gevraagd of ik onafhankelijke naar kan laten kijken en uitlijncontrole laten uitvoeren. LM heeft toegezegd dus binnenkort ff ergens een afspraak maken. Weet iemand een goede bandenboer in Den Bosch?

@Frankie , je kan je ramen zelf instellen door de omhoog/omlaag knop langer ingerukt te houden. Dan ounthoudt de auto de stand die jij prettig vindt of zo iets. Bij mij gaan die nu helemaal open.

Top, bedankt voor de tip over de ramen. ik heb het opgelost door ze beetje naar beneden te drukken :-)
Ik ben ook allergisch voor trillingen en scheve sturen. Die van mij staat recht en ik ga echt niet de vangrail in als ik rechthoudt. Wat een onnozele reactie van die scheve wegen... Tja, in feite is alles dat recht lijkt scheef omdat de aarde rond is.. ;)
 

Frankie

Actief lid
Bekijk bijlage 67598 Vandaag zijn de spatbordrandbeschermers geplaatst. Heb ik gekregen ivm het missen van de armsteun in de achterbank. Tevens heb ik de achterlichten aan laten zetten bij dagrijverlichting.

Mooi Mark, ziet goed uit. Mag ik vragen van wie je die hebt "gekregen"? LM heeft het voor mij ook aangehaald bij dealer en ik heb helemaal niks gekregen... Alleen een kapot schuifdak :tongue:
 

Adibo

Actief lid
Je dealer hebt een punt voor wat betreft de garantie. Alleen als @Antera een module zou verprutsen dan zorgt hij dat het gefixt wordt. Het is een vakman, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Er zijn zelfs dealers die @Antera inhuren ;)
Datzelfde geld ook voor de DSG-dokter, het zijn levensduur verlengende ingrepen, dus ook daar is angst voor het niet kunnen claimen van garantie niet geheel terecht en ook DSG-dokter doet erg veel problemen fixen voor dealers die er zelf niet meer uit komen, vooral in garantie kwesties.
En voor wat betreft het amateuristische balanceren, uitlijnen en dat scheve stuur........, ja wat moet ik daar over zeggen? Om te huilen is het.

Heb ik ook niet gezegt dat ik het niet ga doen :)

Bedankt! Hij begon er overigens over dat dsgbak 5000€ kost...
 
Mooi Mark, ziet goed uit. Mag ik vragen van wie je die hebt "gekregen"? LM heeft het voor mij ook aangehaald bij dealer en ik heb helemaal niks gekregen... Alleen een kapot schuifdak :tongue:

Van PON en mijn dealer. Mijn dak is overigens helemaal in orde
 

Qwerto

Nieuw lid
Weet iemand in welke map de logo's van de radiozenders zich bevinden van de navigatie ADMUNSEN?

Heb ze per ongeluk gewist en wil ze weer zichtbaar hebben op de radio.
 

wakkie

Senior Member
In de configurator zie ik de wegklapbare trekhaak niet meer staan. Weet iemand hier de reden van?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 

Pendragon

Forumguru
In de configurator zie ik de wegklapbare trekhaak niet meer staan. Weet iemand hier de reden van?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ik heb het idee dat er wel meer mist, maar inderdaad de trekhaak kun je niet (meer) kiezen op het moment. Je kunt bijvoorbeeld ook gene 19" velgen meer kiezen en die leveren ze ook niet. Ik had ze nog besteld, maar ben gebeld dat die niet meer doorgaan. Heel apart allemaal.
 

wakkie

Senior Member
In de (digitale) brochure wordt de wegklapbare trekhaak nog altijd vermeld. Ben benieuwd of deze optie nog terug komt. Ook over de virtuele cockpit (bestelbaar vanaf juli) zie je in de configurator (nog) niets terug. Hierin zijn onze zuiderburen toch wel verder.
Vind het toch vreemd dat er door Pon geen reden wordt vermeld.
 

tasi1988

Nieuw lid
Ik heb een vraag. Ik rijd de Karoq style business. Klopt het dat er opberg vakjes onder de voorstoelen horen te zitten met een klepje? Volgens mijn dealer niet namelijk...
 

tasi1988

Nieuw lid
Is afhankelijk van je uitvoering en heb je wellicht elektrisch verstelbare stoelen?

Ik heb geen elektrisch verstelbare stoelen. Maar als ik in de brochure kijk zie ik
• Opbergvak onder de passagiersstoel

Bedoelen ze daar gewoon de ruimte onder je stoel mee of de vakjes?
 
Bovenaan Onderaan