Kaner - BMW 320i Touring

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPs_OC2

Donateur
De roestschade netjes weggewerkt hoor @Kanerr. Top! Altijd spannend dit soort klussen maar het resultaat mag er zijn :thumbsup:
Nou zorgen dat de felsranden schoon blijven anders kan je straks weer aan de gang. Of heb je die inmiddels al omgelegd/weg laten rollen om plaats te maken voor de supermooie BBS'en?

Mijn verloofde ook aan het werk gezet
emoji23.png
Briljant :jaja:! Stelde dit ook voor aan mijjn ega maar die zei meteen "daar heb ik m'n personeel voor dus mijn Beamer die er deze week aan komt mag jij lekker alleen doen..;)".

De M3 spiegels...... helemaal niet op gelet maar die zitten er sinds je post van 19 mei al op! Suf, is me totaal niet opgevallen :nono:
Staan inderdaad goed, veel beter dan de rechthoekige standaard exemplaren.

Lekker bezig dus :cool:. Nog meer ideeën/op de planning?
 

Kanerr

Forumguru
Sterk werk hoor, zo nauw heb ik het niet gedaan omdat er 18 Juni door een vakman toch twee stukken worden uitgeslepen en twee nieuwe stukken worden ingelast, bij mij was het te ver heen om nog met gaasjes en dergelijke te werken:laugh:

Ja kan ik begrijpen. Lassen is ook wel echt een ander kunstje maar dit is ook exact de reden waarom ik roest haat. Komt zoveel bij kijken..

En, zonder (grote) boetes van Assen (Bimmerworld) thuisgekomen?
Als het goed is wel! Ons groepje heeft lekker relaxed 100/120 gereden :) Geen nood om te 'showen'.
Of heb je die inmiddels al omgelegd/weg laten rollen om plaats te maken voor de supermooie BBS'en?
(...)
Lekker bezig dus :cool:. Nog meer ideeën/op de planning?
Thanks! Ja de randen zal ik een dezer dagen nog doen :) Moet nog wat bijslijpen en bijrollen zodat het helemaal 'flush' is en ik geen zorgen meer heb. Ze happen nog wat in de band en dat is echt zonde van de nieuwe Kumho's.

Ideeen en plannen zeker!

Wat nu nog rust:
- ATM olie verversen en een nieuwe drukklep plaatsen welke drukproblemen oplost. (en hopelijk!!!! voorgoed verlost van de rare problemen)
- de achterwielkasten dus ietswat verbreden/rollen
- de spiegels elektrisch inklapbaar maken wat nog aardig wat uitpluiswerk is
- 1 van de poulies maakt aardig wat geluid dus dat even uitpluizen welke het nou precies is
- Remmerij upgraden
- Grote beurt nog uitvoeren hopelijk dit weekend
- de koplampsproeiers en achterruitsproeier werken niet, dus de motortjes even controleren.
- hitteschilden van beide kats maken ratel geluiden bij stationair.. Zwak puntje en super irritant, dus moet even kijken hoe ik dat in hemelsnaam oplos.

Voor de rest is de auto zelf wel naar mijn smaak, nu paar kleine dingen aanpakken zodat het tiptop is :)
 

Kanerr

Forumguru
UPDATE

Van de lijst het volgende gedaan:
- atm olie en klep gedaan, doet het prima
- poulie geluid is er niet, het komt blijkbaar allemaal van de hitteschild van de katalysatoren te zijn. Ga ik niks aan doen..

En de rest blijft voor de volgende eigenaar :)

WAT! Ja dat klopt, de 3 gaat de laan uit. Ik heb heel per ongeluk (echt waar!) een E39 gekocht met iets meer kracht :D Zit nu in het buitenland voor werk dus kan geen foto's maken en ben echt extreem druk maar de E46 staat in ieder geval te koop. Mooie ~20k km mee gereden :)

De E39 is in ieder geval een 540i met wat leuke pakketjes en opties erop waar nog een paar kleine dingen aan mogen gebeuren.
 

Kanerr

Forumguru
Wel beter zo zonder al die vervelende logo'tjes over de foto ;)

*plaatje*

Gaaf!! You need to teach me this master :D

Twijfelde nog over welke foto ik moet kopen, maar zo kan het dus ook :pardon:

@JeSko geen idee, het is een automaat maar was eigenlijk op zoek naar een handbak ;) maar we zullen zien, wanneer er kansen komen dan veranderen nou eenmaal dingen :D de 3 was ook een prima inruil auto maar de kans die ik kreeg met de 5 kon ik niet overslaan..

@leon-cupra ik stelde het al voor.... :D
 

Japanese Power

Donateur
Jazeker @MarcoO2 , maar de details op de auto worden er erg raar van, dan kan daar vooralsnog niets op tegen even handmatig met de tooltjes aan de slag. De logo's in de achtergrond zijn geen probleem maar de rondingen van de wielkasten, bumpers en grill worden er niet fraaier op...

Edit: Heb hem nog even gerecoverd.

page_22476497-bb7c97e0ae27d03c4c91b741cd530c8e.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan