Sterk werk hoor, zo nauw heb ik het niet gedaan omdat er 18 Juni door een vakman toch twee stukken worden uitgeslepen en twee nieuwe stukken worden ingelast, bij mij was het te ver heen om nog met gaasjes en dergelijke te werken
Ja kan ik begrijpen. Lassen is ook wel echt een ander kunstje maar dit is ook exact de reden waarom ik roest haat. Komt zoveel bij kijken..
En, zonder (grote) boetes van Assen (Bimmerworld) thuisgekomen?
Als het goed is wel! Ons groepje heeft lekker relaxed 100/120 gereden

Geen nood om te 'showen'.
Of heb je die inmiddels al omgelegd/weg laten rollen om plaats te maken voor de supermooie BBS'en?
(...)
Lekker bezig dus

. Nog meer ideeën/op de planning?
Thanks! Ja de randen zal ik een dezer dagen nog doen

Moet nog wat bijslijpen en bijrollen zodat het helemaal 'flush' is en ik geen zorgen meer heb. Ze happen nog wat in de band en dat is echt zonde van de nieuwe Kumho's.
Ideeen en plannen zeker!
Wat nu nog rust:
- ATM olie verversen en een nieuwe drukklep plaatsen welke drukproblemen oplost. (en hopelijk!!!! voorgoed verlost van de rare problemen)
- de achterwielkasten dus ietswat verbreden/rollen
- de spiegels elektrisch inklapbaar maken wat nog aardig wat uitpluiswerk is
- 1 van de poulies maakt aardig wat geluid dus dat even uitpluizen welke het nou precies is
- Remmerij upgraden
- Grote beurt nog uitvoeren hopelijk dit weekend
- de koplampsproeiers en achterruitsproeier werken niet, dus de motortjes even controleren.
- hitteschilden van beide kats maken ratel geluiden bij stationair.. Zwak puntje en super irritant, dus moet even kijken hoe ik dat in hemelsnaam oplos.
Voor de rest is de auto zelf wel naar mijn smaak, nu paar kleine dingen aanpakken zodat het tiptop is
