Amundsen Kan het goedkoper dan voor 199 euries

octavia99

Senior Member
Vandaag rapid en fabia geupdate.
En echt heel moeilijk is het niet.
Eenmaal laptop geïnstalleerd is het 2 minuten werk. Per kaartje En een minuutje of 10 wachten totdat alle bestanden er op staan.
Dikke handel voor de marktplaats aanbieder die hier 50 tot 70 euro voor durven te vragen.
 
Laatst bewerkt:

cortrans

Forumguru
Vandaag rapid en fabia geupdate.
En echt heel moeilijk is het niet.
Eenmaal laptop geïnstalleerd is het 2 minuten werk. Per kaartje En een minuutje of 10 wachten totdat alle bestanden er op staan.
Dikke handel voor de marktplaats aanbieder die hier 50 tot 70 euro voor durven te vragen.
Dat lijkt mij ook, maar aangezien ik het zelf niet kan, is het nog altijd goedkoper dan een originele kaart bij de dealer:jaja:
 

Renkie

Forumguru
Vandaag rapid en fabia geupdate.
En echt heel moeilijk is het niet.
Eenmaal laptop geïnstalleerd is het 2 minuten werk. Per kaartje En een minuutje of 10 wachten totdat alle bestanden er op staan.
Dikke handel voor de marktplaats aanbieder die hier 50 tot 70 euro voor durven te vragen.

Welk SD kaartje gebruik jij exact en waar koop je die. Want de Evo+ die ik heb liggen lijkt niet te werken (via NL webshop)
 

cortrans

Forumguru
En Roeland80 heeft nu zijn huis in Nederland verkocht, en woont tegenwoordig op de Bahama's:maakmegek::maakmegek::maakmegek:
(Maar hij heeft mij er ook blij mee gemaakt)
 

octavia99

Senior Member
Als je een beetje handig bent met Linux is het zelf te doen.
Alle handleidingen en bestanden zijn te vinden via onze grote "vriend" google.
 

Roeland80

Forumguru
Als je een beetje handig bent met Linux is het zelf te doen.
Alle handleidingen en bestanden zijn te vinden via onze grote "vriend" google.
Alleen moet het je dan nog wel lukken met de goeie SD kaartjes! En dat is dus het grote probleem de laatste tijd......
 

octavia99

Senior Member
Lees overal dat de kaarten uit de philippines niet zouden werken.
Maar deze die ik heb getest doet het prima.
Ook de originele kaarten van b.v v7 of v8 zijn te gebruiken voor de upgrade.
Wel zijn er veel nep Samsung kaarten op de markt.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan