Amundsen Kan het goedkoper dan voor 199 euries

Octaaf

Forumguru
Gisteren naar Oostenrijk gereden, vielen mij twee dingen op:

1) bij Utrecht en den Bosch werd ik de parallel rijbaan opgestuurd.

2) de alternatieve route wegens file werkte 2x van de 4x niet, terwijl die er wel was (toevallig via Google Maps de files al waargenomen)

Is met v9, via @Roeland80. Goeie handel, denk dat ik van zelf koop en hier aan ga bieden :)
 

Roeland80

Forumguru
Gisteren naar Oostenrijk gereden, vielen mij twee dingen op:

1) bij Utrecht en den Bosch werd ik de parallel rijbaan opgestuurd.

2) de alternatieve route wegens file werkte 2x van de 4x niet, terwijl die er wel was (toevallig via Google Maps de files al waargenomen)

Is met v9, via @Roeland80. Goeie handel, denk dat ik van zelf koop en hier aan ga bieden :)

1) dat zou ook aan je GPS ontvangst kunnen liggen op dat moment....
2) dat werkt bij mij dus wel goed paar weken terug naar de wintersport... had alleen 1x dat gij op de navigatie kaart aangaf dat er een file zou staan die er opdat moment niet meer was....

Dat mag altijd natuurlijk....
 

Rallye

Forumguru
De file-info via RDS is niet erg up to date (en dan hebben ze het in Duitsland nog beter voor elkaar dan in Nederland). Google krijgt de data van zijn gebruikers, dus die kan verser zijn.
 

cortrans

Forumguru
Niet alleen "KAN" maar is ook zo.
ik heb ik de vrachtwagen een "inboard" navigatie via de boordcomputer met file informatie via RDS, en gebruik zelf dagelijks ernaast de Tomtom trucker 6000 Livetime edition.
Je wilt niet weten hoevaak het RDS systeem een omleiding van vele kilometers adviseert, terwijl Tomtom file info, het heeft over "enkele" minuten vertraging.
Het RDS info systeem is zo 2000 (of te wel, totaal niet meer up-to-date......)
Ook omdat het alleen voor de autosnelwegen werkt, en niet op "binnenwegen" en in de stad, waar je nog veel langer in de file kan staan......
 
Bovenaan Onderaan