Amundsen Kan het goedkoper dan voor 199 euries

StefanN

Forumguru
We gaan het meemaken... ik weet vooralsnog alleen dat ik een admundsen + met DAB in de auto krijg.... sowieso al een leuk vooruitzicht
 

BJ67

Nieuw lid
@edero
Ik heb gisteren de kosteloze update gedaan. SD kaartje weer in de auto, maar deze blijft nu hangen. Althans hij komt niet verder dan de halfronde pijltjes in het opstartscherm.


is dit een kwestie van heel lang blijven wachten of moet ik nog iets anders doen in het syteem? Enig idee?
 

Green

Actief lid
Vanaf vandaag bij vw dealers weer de update V8 voor rns310 (zelfde toestel als admundsen) voor €99 in aanbieding ipv.€199:yeah:

Dus vanochtend direct de update opgehaald en sd kaart in admundsen gedaan en klaar is Green:tegek:

Mocht er nog iemand interesse hebben in een sd kaart v7 ik hoor het wel:ot:
 

RoGEK

Senior Member
Vanaf vandaag bij vw dealers weer de update V8 voor rns310 (zelfde toestel als admundsen) voor €99 in aanbieding ipv.€199:yeah:

Dus vanochtend direct de update opgehaald en sd kaart in admundsen gedaan en klaar is Green:tegek:

Mocht er nog iemand interesse hebben in een sd kaart v7 ik hoor het wel:ot:

Die werkt toch niet in een ander toestel?
Bij eerste keer plaatsen is hij toch direct gekoppeld aan het desbetreffende apparaat?
 

Green

Actief lid
Wij hebben gewone admudsen zonder + en gebruik sd kaarten van vw rns 310. V7 2015.
Ook mijn buurman heeft polo met rns nav. Hij heeft nog cd Benelux v5 .
En heeft vorig weekend nog onze sd kaart geleend voor trip naar Frankrijk .
Kwestie van sd overzetten in polo en na weekend weer wisselen,geen enkel probleem.

Is het niet zo dat + systeem het standaard op harde schijf zet van navigatie.
 

cortrans

Forumguru
Ik betwijfel of dit inderdaad werkt zo......
Maar stel dat..... wat wil je dan voor dat SD kaartje hebben??? (op voorwaarde dat het werkt)
 

Green

Actief lid
Hoi@ cortrans.

Dacht aan forumledenprijs €45.
En uiteraard mag het eerst geprobeerd worden.
Ik weet niet waar je woont maar we kunnen vast iets regelen.
 

Rallye

Forumguru
Was de RNS310 niet veel slechter beveiligd dan de RNS 310? Dan zou het wel eens kunnen werken. Bij de 315 zijn de kaartjes na gebruik in één apparaat niet meer voor de volgende te gebruiken, bij de 310 mogelijk wel.
 

cortrans

Forumguru
Hoi@ cortrans.

Dacht aan forumledenprijs €45.
En uiteraard mag het eerst geprobeerd worden.
Ik weet niet waar je woont maar we kunnen vast iets regelen.
Tja, Utrecht > Groningen........ Dat gaat hem niet worden.......:banghead: Die afstand is te groot voor een test
 

Green

Actief lid
In goed vertrouwen als skoda forum leden:dankje: wil ik hem naar u opsturen .

U test het en bij goedkeuring maakt u het geld over met de verzendkosten. :bloemen:
 

Kempes

Forumguru
Ik geloof er weinig van. Gisteren even een snelle zoektocht gedaan maar illegaal geen versie hoger dan V5 kunnen vinden...als het echt zo makkelijk was dan had het wel op het internet gestaan denk ik dan maar..

Wat ik wel heb kunnen vinden was op een golf GTI forum en op flitsservice.nl waar werd beweerd dat alles boven versie V5 beveiligd is en dat na versie V5 alleen nog SD verkocht wordt..(wat tevens verklaard waarom ik niets boven versie V5 kan vinden)

Maar ik hoor graag de bevindingen van Cortrans
 

cortrans

Forumguru
Nou, ik laat de beurt even voorbij gaan, aan iemand uit de buurt van Groningen die het testen wil.
Mocht het (alsnog) lukken, dan doe ik alsnog mee........
 
Kreeg via Skoda dealer in Zwolle aanbod om de Admundsen+ up te daten naar V8 voor €99,-. Is nu een aanbieding van Skoda.
 

Deva

Nieuw lid
Even een bump.

Inmiddels is de V9 versie ook uit met 2017 kaarten. Daarnaast is er ook een alternatieve manier van updaten ;)

Gisteren de alternatieve manier succesvol uitgevoerd op mijn Amundsen+ (RNS315). De kaarten van mijn O2 stamden uit 2011 en waren nog nooit geupdate. De update an sich duurde ongeveer 2 uur.. :)
 

Bijlagen

  • 20170109_195115313_iOS.jpg
    20170109_195115313_iOS.jpg
    687,4 KB · Weergaven: 107
  • 20170110_140858000_iOS.jpg
    20170110_140858000_iOS.jpg
    212 KB · Weergaven: 101
Bovenaan Onderaan