Kamiq Vragen, Weetjes & Feitjes

jesse_s93

Donateur
In Nederland is het net onder de hoedenplank onderdeel van een actiepakket: Bagage pakket. Dan krijg je zowel de bagagenetten zoals in bovenstaande link en een bagagenet onder de hoedenplank.
 

Clever

Nieuw lid
@sandrina, bij de terugroep aktie is een kaartupdate uitgevoerd van 19.1 naar 20.3 de snelheden zijn hierop echter niet aangepast. Mogelijk heeft dit te maken dat je na 19 uur wel harder mag rijden.
 

Alpha

Donateur
@sandrina, bij de terugroep aktie is een kaartupdate uitgevoerd van 19.1 naar 20.3 de snelheden zijn hierop echter niet aangepast. Mogelijk heeft dit te maken dat je na 19 uur wel harder mag rijden.

Lekker dan. Ben ook daar geweest voor de terugroepactie. Maar de kaart hebben ze niet bijgewerkt :wavecry:.

Als ik nu check op updates krijg ik al weken niks. Terwijl ik in februari soms wel twee keer per week een update had.
 

Alpha

Donateur
Hmmmz mijn Kamiq had nog steeds geen “weer” en “nieuws” app. Zat toevallig vandaag op het Skoda Connect Portal en zag daar twee nieuwe “abonnementen”. Weliswaar gratis. Na activatie de Shop geopend op de Kamiq en wat schetst mijn verbazing de apps zitten erin en laten zich ook installeren.

Misschien is dit nu standaard voor de verse Kamiq’s maar de mijne uit januari had dit nog niet.

76D5D999-BC40-4AF9-97F8-6568A85B0B88.jpeg CAC53A64-308D-4073-89DF-0829F49BC07D.jpeg AE8CE3A8-09A9-4F9A-A9C3-06BA83962FC8.jpeg 0B94B67C-BEBB-4792-B01E-FBF5D216E2C6.jpeg
 
Allee dat is toeval...de mijne ondertussen een maand oud, gisteren uit nieusgierigheid naar de shop op het infotainmentsysteem en ik kon ze ook gratis downloaden....had laatst aan dealer gevraagd waarom dit niet ging en antwoorde mij dat het van land tot land afhing....dus nu zal belgie en nederland geactiveerd zijn zeker...
Ben er wel blij mee dat ik de weerapp heb nu. Ook met het spelen te weten gekomen dat je de apos kan plaatsen naar u eigen zin...vinger erop en verplaatsen maar....
 
Wist je dat?

1. Auto zelf

  • De Kamiq i.t.t. de Fabia (2015) wél alle portierramen kan openen en sluiten met de afstandsbediening? Of in geval van Kessy door de vinger op de deurgreep sensor te plaatsen om de ramen te sluiten
Weet iemand hoe dit moet of hoe dit werkt? Dit heb ik nog niet ontdekt...
 

Alpha

Donateur
@Stijn Vana op de afstandbediening de knop openen of sluiten lang vast houden tot de ramen de gewenste positie hebben.

Als je een panorama dak hebt zal de screen ook openen en sluiten samen met de ramen.
 

Alpha

Donateur
Ik kreeg net een update over mij heen voor:
Registratie
Apps en Diensten
Shop

Betreft kleine verbeteringen en storingsoplossingen.

Dat is voor het eerst sinds Corona dat ik een update op de Amundsen krijg!
 
Hmmmz mijn Kamiq had nog steeds geen “weer” en “nieuws” app. Zat toevallig vandaag op het Skoda Connect Portal en zag daar twee nieuwe “abonnementen”. Weliswaar gratis. Na activatie de Shop geopend op de Kamiq en wat schetst mijn verbazing de apps zitten erin en laten zich ook installeren.
......

ik heb deze apps ook niet in de auto. Ik heb ze kunnen aanklikken op de computer, maar krijg ze niet geïnstalleerd in de auto. Er komt op het scherm: kan geen verbinding maken met de shop.
 

Alpha

Donateur
Hoe krijg je die update?

Bij mij kwam deze in beeld toen ik een stukje ging rijden. Daarna kon ik hem via het meldingen menu. (Van boven naar onderen vegen op t scherm) aanklikken.

Staat bij jou eSIM wel aan? Check even de systeem instellingen en controleer of bij dataverbindingen eSIM aanstaat. Als alternatief wifi verbinding maken.
 

Alpha

Donateur
Ik denk ik kijk net nog eens of er updates zijn. Geen updates beschikbaar. Kijk ik naar de systeeminformatie.... Heeft mijn Kamiq met Amundsen automatisch een kaartupdate geïnstalleerd! Heb nu opeens versie 20.4! Eindelijk staat mijn huisadres er ook op!
 

EdK

Forumguru
Wat zal je vrouw toch blij zijn dat ze je nu niet elke dag meer naar huis hoeft te praten....:deuk:
 
Bovenaan Onderaan