Columbus Kaartupdates MIB Columbus

Dennis Nijholt

Forumguru
ik kan je over een uurtje of 3 wel vertellen wat je tegenkomt die mappen en bestanden waren voor de columbus.

dus wat krijg jij dan voor mappen en bestanden ?
 

Borrie1973

Actief lid
heb al wat submappen geprobeerd in deze map en proberen te laden maar dan geeft ie kaartfout, in markets staat weer een map EU en daarna maps en VDE enz
 

Dennis Nijholt

Forumguru
we zullen zien..maar kans blijft groot dat hij alleen voor de O3 amundsen geschikt is en niet voor de versies daarvoor zoals Pendragon al terecht opmerkte
 

Borrie1973

Actief lid
ik blijf het hopen, heb nog een klacht uitstaan bij de dealer ivm mijn laatste aankoop afgelopen weekend. Deze kaart bevat niet eens een hoofdweg voor mijn huis die al ruim drie jaar in gebruik is!! en misschien iets langer! en dat accepteer ik niet, zeker niet als mijn verouderde TG950live met oudere kaarten wel die weg en andere wegen bevat
 
nou ik heb de kaarten gedownload en even op een 32GB SHSD class 10 kaartje gezet (deze was van samsung) en hem in de Columbus van de nieuwe octavia gedrukt (ja ben er even heen gereden)...en inderdaad deze kaarten zijn nieuwer dan die erop staan...tot mijn verbazing... Maar goed hij update voorspoedig en alles doet het.
ik ga nu even proberen in de columbus van de Superb, ik laat het jullie weten.


Als ik naar de bestandsnaam kijk (P41_N60S5MIBH3_EU_NT_Q1.12.7z.001), dan lijkt het erop, dat deze kaart dateert van 1e kwartaal 2012. Zou het kaartmateriaal op de nieuwe Columbus dan nog ouder zijn???
Wij gaan onderhand al naar het 3e kwartaal 2013.
Dat kan toch niet waar zijn.
 

Pendragon

Forumguru
Dat is het probleem bij die vag apparaten. Je koopt voor heel veel geld een apparaat met oude kaarten. En elke update die je daarna koopt heeft weer oude kaarten....
 

Borrie1973

Actief lid
De dealer kreeg van PON deze kaart binnen van het weekend, want hij moest besteld worden. Als inderdaad v5 al uit is voor de amundsen+ is het van PON inderdaad schandalig om deze nog steeds te verkopen
 

Borrie1973

Actief lid
Heb alleen online die v5 voor de normale amundsen gezien! Heb je een site of andere info toevallig wat ik eventueel voor de dealer kan gebruiken als referentie?
 
Bovenaan Onderaan