JStruijk, Octavia Combi Greenline Businessline 2014

Jstruijk

Senior Member
Weer terug van een geslaagde vakantie naar Hongarije. In totaal 3122 km afgelegd.

Nadat we 10j geleden ook een bezoek hebben gebracht aan dit prachtige land, maar eens terug geweest. Wat toch wel opvalt is het grote contrast in de wegkwaliteit van de snelwegen en binnenwegen. De snelweg is veelal vlakker en beter dan in ons kikkerland, de binnenwegen zijn regelmatig een groot drama. Nog velen malen erger dan de wegen in België en dat zegt genoeg lijkt mij. Deze binnenwegen zijn dan ook niet echt prettig te rijden met onze auto, maar volgens mij is dat met geen enkele auto fijn rijden ;)
Moet zeggen dat de 1.6 TDI motor mij positief heeft verrast. Voldoende power om goed mee te kunnen, ook in de heuvelachtige gebieden. Navigatie werkte prima, geen vreemde zaken meegemaakt al mag het systeem voor mij wel een upgrade gebruiken wat betreft snelheid. Vooral vanaf het aanzetten totdat je daadwerkelijk je bestemming in kunt typen duurt erg lang. Ook de vol beladen auto + zware fietsendrager was geen enkel probleem, erg goed stabiel! Ik vond het op sommige momenten zelfs fijner rijden dan onbeladen...
Ook erg fijn waren de Sonniboys. Onze dochter vond ze erg prettig en ook dat je de ramen gewoon kunt openen maar dat er toch zonwering zit en en niets binnen kan vliegen is een fijne bijkomstigheid.

Al met al een fijne reisauto.

Vakantie3.jpg

Vakantie1.jpg
Vakantie2.jpg
 
Bovenaan Onderaan