JStruijk, Octavia Combi Greenline Businessline 2014

Knuppel

Nieuw lid
Hoe is het geluid van de Greenline Businessline?
Ik lees verhalen dat het geluid erg belabberd is, plastic achtig. Ik hou van een beetje vol geluid, en upgraden is niet mogelijk met deze versie (14% limitatie).

Dit is het enige dat me voor nu weerhoud te kiezen voor een Skoda.
 

Jstruijk

Senior Member
Als @Knuppel iid de kwaliteit van de geluidsinstallatie bedoeld dan is mijn ervaring dat het prima is. In sommige gevallen klinkt het een beetje vlak maar dat kan zomaar aan DAB liggen. Het lijkt namelijk alsof DAB een wat minder vol geluid geeft dan FM, alsof je een minder kwaliteit MP3 zit te luisteren. Dit is niet altijd en bij alle zenders, maar ik merk het best vaak.
Het is ook maar net wat je gewend bent. Maar voor een standaard installatie met waarschijnlijk geen super speakers etc is het prima hoor.

En bedoel je idd wel het motor- of uitlaatgeluid dan kun je idd beter een andere auto uitzoeken :tongue:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Knuppel

Nieuw lid
Ik bedoel idd de geluidsinstallatie. Met 14% bijtelling verwacht ik geen V8 te horen :D
Met usb/mp3 is her geluid beter? Je hoort snel genoeg hoe de kwaliteit is, wanneer je bas omhoog schroeft, het volume opendraait en je speakers overbelast beginnen te klinken.

Excuses heren, ik wist niet dat voorstellen hier verplicht is... Ben nog geen Skoda rijder maar overweeg hem wel. Hij moet het bij mij opnemen tegen de Volvo V40. Totaal andere klasse weet ik (hatchback vs station). Ik moet ze alletwee nog rijden.

Dan wordt het de afweging spielerij vs praktisch. (waarschijnlijk krijg ik nu heel het forum op m'n nek) ;)
 

Desperado

Forumguru
Mwogh.....ik heb al op zoveel nekken gezeten. Wordt het niks anders van. Succes met de keuze.

SKODA SKODA SKODA
volvo volvo volvo
 

Joske

Forumguru
nogal roestgevoelig zeker? die Volvo's ...


volvo1.jpg


:deuk:

grapjeuh hoor!

kies de wagen waar je je goed bij voelt, wat een ander denkt is niet belangrijk ;)
 

Jstruijk

Senior Member
Haha wat een mafkezen hiero, wie praat er nu over een Volvo en Skoda in 1 zin :D
En idd het is jouw auto, wat een ander er van vind zou je niets moeten boeien!
 

Jstruijk

Senior Member
Gisteren eindelijk wat fotos kunnen maken. Kwaliteit is niet super, het zijn slechte telefoon pics waardoor vooral het gaaspatroon wat vertekend helaas. Verder heb ik de sonniboys vergeleken met de privacy shades van mijn broer en dan zie je dat de stuctuur wel anders is, de gaatjes zijn anders gevormd. De sonniboys lijken wat donkerder en wat minder licht door te laten voor mijn gevoel.
2014-05-21 17.03.24.jpg 2014-05-21 17.05.11.jpg 2014-05-21 17.04.44-2.jpg 2014-05-21 17.54.39.jpg 2014-05-21 17.04.34.jpg 2014-05-21 17.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan