Joske z'n metal grey O3 combi 1.4TSI

EdK

Forumguru
die gasveren zijn niet sterk genoeg om de kap open te houden.
Huh !!??
Heb er maar één op de Yeti om de kap open te houden en doet hij zonder problemen.
En de bestaande stok zou ik ook gewoon laten zitten hoor @Joske , valt niet op en het kan altijd eens om wat voor reden ook handig zijn !
Heb die van mij ook gewoon laten zitten.

Weet niet hoe je hem moet monteren bij jou wagen, maar bij mij moest ik de bouten van de kap lossen om beugel te monteren.
Teken de plek met een dunne merkstift eerst af, want dan weet je wat de plek is als je de boel weer moet aandraaien en iets is verschoven !
Anders zit je te klooien om je kap weer mooi sluitend met gelijke kieren te krijgen.
 

Joske

Forumguru
Snel (toen ik de auto binnen zette) nog even foto's gemaakt voor én na het installeren van de ledmodules in de koffer. Installatie was ik toch wel 2 minuten voor kwijt.
Wat een bak licht komt daar uit zeg :D
Ik heb geprobeerd foto's te nemen in exact dezelfde omstandigheden, dat geeft een goed beeld van het verschil ;)

origineel:


na montage ledmodules Superskoda:

 

Pendragon

Forumguru
Leuke bestelling! Ik heb die gasveren ook. Ga morgen installeren. Ik haal de stang ook weg. Stom, lelijk ding :-) ook ik heb dat ding als kado. Inderdaad beetje klein. Die andere is veel mooier.
 

Joske

Forumguru
Dat is zeker een aanmerkelijk verschil.

Maar wel even eerlijk genomen?
ja hoor.. enige verschil is bij de eerste foto dat de auto buiten stond (maar het was al donker) en bij de tweede stond ie binnen. :)

Als het goed is zie je die stang zeer weinig!
En de gasveren dus ook!:D
1 keertje per maand voor het oliepeil... blijft een TSI van de VAG-groep é.. die moet je int oog houden! :laugh:
 

sandurtjuh

Forumguru
Mooie upgrades! Nu buiten alles LED is, binnenkort ook maar eens aan de binnenkant beginnen. Wat een bak licht zeg! Ben benieuwd naar je gasveren, vond dat ook wel leuke toevoeging.
 
Bovenaan Onderaan